Käytämme sivustolla evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi. Jatkamalla sivustomme käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää...

Matkakokemukset - Vaarat ja ongelmat Saarenmaalla

Huono matkanjärjestäjä

Vieras    13.08.2012    Saarenmaan vaarat ja ongelmat    Saarenmaa

Ei kannata matkustaa Saarenmaalle Linda Linen kautta. Otimme netin kautta Lindan tarjousmatkan Saarenmaalle to-su. Toki tarjouksessa luki, että paketti on 2 hengen huoneisiin, mutta teimme kokeeksi varauksen, jossa lapsemmekin oli mukana. Usein kahden hengen huoneisiin saa lisävuoteen lapselle. Nettivaraus näytti onnistuvan, vahvistuksessa kaikki kolme henkilöä mainittu matkoille, lisävuode mainittu. Maksoimme tietysti saman tien. Sitten, kun matkaan lähtö koitti, ei meitä ensinnäkään päästetty laivaan, koska lapsen osalta ei bussimatkaa Tallinna-Kuressaari oltukaan veloitettu. Maksoimme äkkiä, ja pääsimme laivaan. Lapsen laivamatka puolestaan oli kummallista kyllä veloitettu jo nettivarauksen yhteydessä. Myöhemmin Kuressaaren hotellissa (Vals) ilmeni, että heillä ei ollut tietoa lisävuodetoivomuksesta. Huoneeseen ei mahtunut lisävuodetta, jolloin meidät siirrettiin toiseen hotelliin. Lisävuoteesta piti maksaa, vaikka luulimme sen jo maksetuksi. Tallinnan Lindan toimistossa Kyllikki-niminen virkailija(päällikkö) oli aiemmin päivällä Saarenmaa bussia odottaessamme meille TODELLA epäystävällinen, ja sanoi, että olimme varanneet kahden hengen paketin. Ei pidä paikkaansa, tarjous oli kyllä kahden hengen huoneeseen, mutta teimme varauksen myös lapselle, ja tämä näkyi vahvistuksessa. Virkalija suhtautui meihin kuin kaikki olisi meidän syytämme ja olisimme jotain pihejä kieroilijoita. Väärin, me vain luulimme, että varausjärjestelmä oli varannut meille toivomammekaltaisen matkan, jolle lapsikin pääsi mukaan, ja että olimme maksaneet sen. Varausjärjestelmä ei missään vaiheessa ilmaissut, että olisi mitään ongelmaa. Miten Lindalla voi olla noin surkea varausjärjestelmä! Virkailija myös sanoi silmiä pyörittäen, että meidän olisi pitänyt varauksen jälkeen soittaa ensin heille toimistoon, ja sen jälkeen vielä hotelliin. Mikä tämä tällainen sähköinen varausjärjestelmä oikein on?! Ja miten Lindalla voi olla noin epäkohteliasta ja ammattitaidotonta väkeä töissä?

Oletko vieraillut Saarenmaalla?

Kerro muille kokemuksistasi!
Pieni hetki, sivua ladataan.