Matkakokemukset - Hotelleja Turkissa: Sivu 4

Todellinen pettymys all-inclusive

Vieras    29.08.2015    Alanyan hotellit    Alanya
Yöpymisen ajankohta: Elokuu 2015 | Hotelli: Boulevard

Hotelliin kirjautuessa toiminta hyvin hidasta, saatiin odotella tovi, että kukaan vastaan ottaa meitä. Hymytön nuori tyttö kirjasi meidät sisään ja lätkäs avaimen kouraan. Reipas pikk. kantoi kyllä laukut reippaasti ja ohjasi huoneeseen, hän näytti myös heti safeboxin toiminnan. Kolmen hengen huone oli hyvin ahdas, pienin yksiö mikä kohdalleni on osunut. Likaiset lattiat, tahmeutta ja näkiettä hyvin huonosti siivottu. Sängyn alta tuski vuosiin imuroitu. Sit voisin kertoa ruuasta: joka pv lähes samanlaista, salaatit, leivät, jälkiruuat aina samaa. Pääruoka vaihteli vaan kanan ympärillä, eri kastikkeessa yms. Kahvi koneesta kahvia, se ihan ok. Mutta kyllä vkossa alkaa tympiin sama ruoka. ja ruuan taso. syötävää mutta ei hyvää. Juomia sai allasbaarista rajoitetusti, eivät voineet antaa jos oli vielä kiinni. Pullo vettä ei ollut tarjolla! Hotlan Allas alueen aurinko tulit olivat joka aamu/ pv pyyhkeellä varattu. 50 aur. tuolis 3 auringon ottaja ihmistä ja loput pyyhkeitä. Wct sotkuisia/ wc paperit loppu koko ajan. En todella suosittele kyseistä hotellia. Ainoa ketkä hotellissa hlökunnasta hymyilevät on siivoojat, baarimikot/ tarjoilijat/ respa todella tympeetä. Hymytöntä, eikä auta vaikka itte hymyilisit/ tervehtisit -> ei vasta kaikua. Mutta kyllä hollantilaisille hymyillään ja tervehditään. Todella huono hotelli. En suosittele. Mistä lie saaneet nuo 4 tähteä....

Arvosana hotellille:

"surkein täyshoitohotelli minun kohdalla"

Vieras    21.08.2015    Alanyan hotellit    Alanya
Yöpymisen ajankohta: Heinäkuu 2015 | Hotelli: Avena Resort & Spa

Nyt useissa muissa arvosteluissa vaaditaan sitoumus että puhut totta. Tämä karsii varmasti negatiiviset arvostelut ja vain hyvistä kirjoitetaan. Olen ollut 14 kertaa täyshoitohotellissa ja tämä oli ehdottomasti huonoin. Allasalue pieni ja heti aamusta varattu. Rannalla pieni kalja 3e ja joka paukkua jonka hait katsottiin karsaasti varmaankin erilaisen kulttuurin takia. Ruoka oli hyvää vaikkakin valikoima pieni. Vesi piti ottaa ruokalasta pullossa ja eivät tykänneet ja joka oli suurimman osan ajasta kiinni. Allasalueen vesipiste rikki jne jne. Kehoittivat ostamaan kaupasta. Jos ei paremmasta tiedä niin kannatta toki käydä katsomasssa muuallakin. Kierrä sauna ja hoidot kaukaa sillä vaikka tilasimme naishoidon antajat olivat vastassa miehet. Jos tykkää niin mikä siinä mutta harva nainen tilaa intiimialueille mishoitajaa vapaaehtoisesti. Suurin osa vieraista oli maan asukkaita joten kenties arvostelujen korkeus johtui siitä. Meillä meni tällä kertaa loma heikommin kun uskoimme näitä arvosteluja. Enää en usko enkä luultavasti enkä matkusta tähän maahan. Oppaat sata nolla hotellin puolella ja sinua vastaan.

Arvosana hotellille:

Päällisinpuolin siisti mutta epähygieninen hotelli.

Vieras    19.08.2015    Antalyan hotellit    Antalya
Yöpymisen ajankohta: Elokuu 2015 | Hotelli: Eftalia Village Hotel

Ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi, huoneista löytyy lappunen jossa kielletään ruoan ja juoman tuominen huoneisiin, hygieniasyihin vedoten joka on ihan ymmärrettävää. Silti esim. olut ja muutkin lasit huuhdellaan vain pikaisesti juoksevan veden alla ja annetaan seuraavalle asiakkaalle, tämä toistuu ainakin rantabaarissa ja allasbaarissa. Tiskikoneet on olemassa mutta niitä käytetään jostain syystä liian vähän. Jossain keskustelussa on myös kiinnitetty huomiota ruokailuvälineiden likaisuuteen, tämä pitää edelleen paikkaansa.

Muuten kyllä ihan mukava hotellikompleksi jolla on hyvä ranta ja palvelut.

Arvosana hotellille:

Huonossa kunnossa oleva hotelli (hometta yleisesti)

Vieras    10.08.2015    Alanyan hotellit    Alanya
Yöpymisen ajankohta: Elokuu 2015 | Hotelli: prince apart

Kahden viikon matkalla juuri nyt ja viikko takana. Todellakin hometta huoneissa, suihku ei juuri toimi. Altaan reunoissa selvästi hometta. Aurinkotuolit rikkinäisiä.

Ei todellakaan täytä edes niitä kolmen tähden vaatimuksia. Kyllä kaduttaa, että tänne tultiin, olisi vain pitänyt hieman enemmän rahaa panostaa yöpymispaikkaan ja valita jokin muu.

Todella pettyneet Apartementos Prince, Alanya

Arvosana hotellille:

Pettymys

Vieras    09.08.2015    Alanyan hotellit    Alanya
Yöpymisen ajankohta: Heinäkuu 2015 | Hotelli: Isabella

Hotelli ei kyllä mielestämme 3 miinus arvoinen: syrjässä,pieni,likainen,törkeä henkilökunta ja huono ruoka/aamupala. Tossa osa syistä.

Hotellin "pomon" toiminta aivan järkyttävää. Aluksi oikein mielistelevää, mutta kun et osallistu iltaohjelmiin niin käyttäytyminen muuttuu. Ei tainnut enää edes tervehtiä sen jälkeen. Muuten henkilökunta mukavaa, joten siitä plussaa. Mutta valitettavasti yhden ihmisen käytös pilasi sen.

Hotellin aamupala oli erittäin suppea ja kaikki ruuat olivat lämpimässä koko ajan joten ei houkuttelevaa. Yök!

Ja uima-allas mielestämme erittäinen likainen, uimapukujen valkoiset kohdat olivat keltaisia siinä uitua ja huomasi sen selvästi olevan erittäin sameaa.

Sijainti kaukana kaikesta ja maisemat huonot. Parvekkeelta näki appelsiini puun muttei muuta.

Arvosana hotellille:

Hintaansa nähden hyvä

Vieras    09.07.2015    Alanyan hotellit    Alanya
Yöpymisen ajankohta: Kesäkuu 2015 | Hotelli: Club Sidar

Olimme viikon lomalla kesäkuussa kyseisessä hotellissa. Hinta vähän alle 500e sisältäen lentokenttäkuljetuksen, aamupalan ja ateriat lennolla. Todella mukava hotelli luokituksella 3+. Vastaanottoaula pieni, tallelokero n. 12e. Hotellilla kauppa (sieltä ostettuja juomia ja ruokia saa viedä altaalle), pyyhekauppa, koruliike, hamam (35e). Aamupala ihan perustasoinen (tarjoiltiin 07:30-09:30): hedelmiä, kasviksia, leipää, muroja, leikkeleitä, jugurtteja, juustoa, kahvia, mehuja, lämpimät vaihtoehdot aika suppeat: keitettyjä munia, joskus munakokkelia, jotain lihapaistosta leikkeleistä, juustoisia tomaatteja jne., ruoka turkkilaiseen tapaan todella suolaista. Joinain päivinä paistoivat lettuja, munakasta. Hotellin oma hinta aamiaiselle 8e, eli ehdottomasti halvempi oli ottaa matkatoimiston kautta (Tjäreborg). Söimme hotellilla kerran pippuripihviä, oli todella hyvä. Lounasaikaan ravintolassa kokeilimme pitsaa ja tonnikalasalaattia, ihan ok. Englantilainen aamiainen pettymys, samoin kuin hampurilaiset, mitkä jäi molemmilta syömättä (en tiedä mitä lihaa, mutta haisi todella pahalle). Hotellin allasalue todella iso ja mukava, tuoleja riitti kaikille. Suurin miinus koko ajan kauppaa tekevät työntekijät; kauppasivat aina illallista, yödiskoa, juomia jne. Olisin lomalla halunnut olla altaalla rauhassa. Viimeiset päivät otimmekin aurinkoa rannalla. Hotellihuoneet ihan ok, perussiistit vaikka sisustus vanha, siivous palasi hyvin. Makuuhuoneessa ilmastointi, olohuoneessa oli myös mutta ei toiminut. Tv ei ilmeisesti ilmainen, ei mennyt päälle. Olimme 5. kerroksessa, hyvä näkymä altaalle ja ihan rauhallinen hotelli muutenkin. Lähistöllä oleva Norden ravintola oli todella hyvä, Heikin baari ihan vieressä "suomalaista" meininkiä hakevalle. Hotelli suhteellisen kaukana ydinkeskustasta, käveli puoleen tuntiin sataman lähelle. Hyvä paikka, voisin mennä uudelleenkin.

Arvosana hotellille:

Turvallinen perhehotelli

Izomamma    26.06.2015    Turuncin hotellit    Turunc
Yöpymisen ajankohta: Kesäkuu 2015 | Hotelli: Otel Turunc

Otel Turunc oli siisti ja turvallinen kohde lapsiperheille 5 min kävelymatkan päässä pienen kylän keskustasta. Kaunis paikka ja jopa ympäristö yllättävän siisti. Aurinkomatkojen all Inclusive on hintansa arvoinen. Ruoka oli hygieenistä ja aina löytyi jotain, mutta makuelämyksiä hakeville väärä paikka. Hotellin Spa oli ihana ja balilaiset tytöt ammattitaisoisia pesijöitä ja hierojia. Lasten suklaahieronta ja aikuisten turkkilainen pesu aivan ihania. Olisi voinut käydä joka päivä. Porteilla oli vartijat, joten tunnelma hotellissa oli rauhallinen ja rento.Hotellin vesipuisto oli mäen päällä; auki ap ja ip pari tuntia, mutta ihanaa oli, kun ei tarvinnut raahata rahoja ja vaatteita koko ajan mukana.

Iltakävely kylään oli mukava ja shoppailla sai ihan rauhassa ilman pakkomyyntiä.

Paikallista rahaa sai automaatista että kadulla vaihtamalla. Hotellin kampaamon myyjä oli koko ajan kimpussa. Hotellin kultakauppa oli ihan ok. Ostimme huoneisiin juotavaa ja syötävää itse hotellin marketista. Minibaarissa juotavaa vain tullessa, eikä alkoholia. Dolmus bussi vei ja toi vuoren yli hotellille. Oli kokemus sinänsä spagettimutkineen ja hurjine pudotuksineen. Lentokentällä Turkissa kaikki pelitti uskomattoman nopeasti. Ei vedä hotelli vertoja Karibian vastaaville palveluineen, siksi vain 3 tähteä.

Arvosana hotellille:

Ei todellakaan viiden tähden hotelli

Vieras    08.06.2015    Alanyan hotellit    Alanya
Yöpymisen ajankohta: Toukokuu 2015 | Hotelli: Hotel Katya

Varasimme tjareborgilta äkkilähdön Alanyaan, Hotel Katyaan ja luulimme pääsevämme myös varaamaamme hotelliin. Mielestäni Tjäreborg johtaa asiakkaita harhaan mainostamalla matkoja Katyaan ja matkalaiset sijoitetaankin täysin toiseen rakennukseen. Rakennus on Katyan takana, sellainen kerrostalomainen vanhempi rakennus. Ollut ilmeisesti joskus oma hotellinsa.

Huoneissa kivikova parisänky missä jouset ja raudat painavat selkää. Peittona yksi ohut viltti kahdelle ihmiselle. Pari kertaa joutui pyytämään, että sai toisen. Suihkutilassa vesi seisoi lattialla melkein nilkkoihin asti, ei ollut lattian kaadot kohdallaan tai putket eivät vetäneet. Jätimme pyyhkeet lattialle siinä toivossa, että ne vaihdetaan, mutta ne olikin viety parvekkeelle aina kuivumaan. Vessapaperia joutui aina pyytämään lisää.

Henkilökunta välinpitämätöntä, ei paljo kiinnosta-asenne koko hotellissa, paitsi yhdellä nuorella miehellä allasbaarilla. Hän hymyili ja tervehti joka kerta ja saikin ainoan tippimme sillä reissulla.

Hotelli täynnä venäläisiä, jotka kahmivat yhtä paljon ruokaa mukaansa kuin söivät. Ruokailutilanne oli sellaista taistelua, että ehditkö saada jotain ennen kuin se on loppu. Istumapaikkoja ei meinannut saada, ruokailutila on täysin alimitoitettu.

Hotelli on antanut itselleen viisi tähteä, itse luokittelisin sen kahteen tai maksimissaan kolmeen. En suosittele.

Tein reklamaation sijoituspaikastamme tjareborgille, vastausta odotellessa..

Arvosana hotellille:

Loistava all-inclusive hotelli

Vieras    08.06.2015    Alanyan hotellit    Alanya
Yöpymisen ajankohta: Toukokuu 2015 | Hotelli: Avena Resort & Spa

Olimme Alanyassa viikon Avena-hotellissa. Palvelu ensiluokkaista, henkilökunta asiallista ja ystävällistä. Sängyt vähän kovat ja huoneiden äänieristys voisi olla hiukan parempi. Ruoka ja palvelu hyvää, niin ruokasalissa, altalla kuin omalla rannallakin. Suosittelen.

Arvosana hotellille:

Alanya 4 tähteä hotellilla

Vieras    07.06.2015    Alanyan hotellit    Alanya
Yöpymisen ajankohta: Toukokuu 2015 | Hotelli: Boulevard

Henkilökunta Suomalaisia kohtaan välinpitämätöntä, hollantilaisille kyllä hymyä tervehdyksiä. Aamulla toivotin hyvät huomenet, ei aina vastausta. Ruoka surkeaa, aivan kuin olisin ollut ala-asteen kouluruokalassa. Yksi lämmin ruoka, joka läiskätiin lautaselle reikäkauhalla.15 min kuuluutetiin, 4 min kuulutetiin ruokailun loppumiseen. Tuli "kokkista" olo, katteita alettiin kerätä kuulutesten alkaessa ja seisotiinpöydä vieressä kunnes poistuit. Ikävä ruokailukokemus ja vielä ensimäisen kerra vastaavassa hotellissa. Taidanpa taas seuraavan kerran mennä apartamentoon ja ruokailla siellä missä ruoka on hintansa veroista ja saan nauttia ruostani rauhassa.

Arvosana hotellille:

Veden solinaa susesissa

Vieras    27.05.2015    Antalyan hotellit    Antalya
Yöpymisen ajankohta: Kesäkuu 2013 | Hotelli: Susesi Luxury Resort

Hei! Olimme Susesissa ensimmäisen kerran 2013 ja nyt menemme uudestaan. ehdottomasti. Parhaita Antalyan alueen hotelleja. kaunis, laaja hotellialue, siistit huoneet, upea ruoka, mahtavat altaat ja upea meri. Ei mitään negatiivista sanottavaa. Olimme viikon ja itketti, kun piti pois lähteä. Shoppailumahdollisuudet olivat heikohkot. Lähikaupunki Belek oli paljon kalliimpi kuin ostoksilla käynti Turkissa yleensä -noin puolet kalliimpi, mutta hotellialue oli niin ihana, että eipä sieltä juuri pois kaivannutkaan. Laituri oli aivan ihana, päivällä laiturin vieren "kioskista" sai hakea juomia, vesimelonia, luumuja ja muita hedelmiä. Ruoka oli ehkä mausteisempaa (pippurisempaa) kuin muissa hotelleissa, missä olemme olleet, mutta jokaiselle löytyy paljon vaihtoehtoja. Parasta oli tilan tuntu. Väljää, ei ryysistä, olimme ainoat suomalaiset, venäläisiä fiksuja lomalaisia oli siitäkin edestä, mutta kaikki käyttäytyivät todella hyvin, ei ryntäilyjä tms, ei ollenkaan humalaisia. Huomio kiinnittyi kuvankauniisiin siroihin venäläisnaisiin, jotka olivat joko raskaana tai heillä oli pieni vauva, heitä oli yllättävän paljon. Hotelli ei vaikuttanut olevan mikään lapsihotelli, koska pienille lapsille oli omat alueensa, he eivät pyörineet aikuisten altailla, merellä. 15-v teini rakasti paikkaa ja sen tunnelmaa. Suihkulähteet ja solisevan veden ääni kuului koko ajan, aurinko paistoi kuumasti ja Välimeren lempeä tuuli puhalsi. Taivas.

Arvosana hotellille:

Surkea!!!

Vieras    23.05.2015    Alanyan hotellit    Alanya
Yöpymisen ajankohta: Huhtikuu 2015 | Hotelli: Atzalea

Todella huono palvelu,huone oli b105,kulku kaikkien muiden huoneiden takapihan kautta.Oven vieressä avonainen viemäri haju sen mukainen.huone oli joku entinen liike joka sijaitsi Facebook ravintolan vieressä,isot ikkunat,verhoja ei voinut avata koko aikana koska ne oli suoraan kadulle.Torakoita,sääskiä ym ja melu yöllä hirveä,bändi soitti ja laulo 4 asti. Ravintolan keittiö myös seinän takana,tiskaaminen ja möyke jatkui siihen asti kun ravintola meni kiinni.Hotelli ei suostunut vaihtamaan huonetta,Deturin oppaasta ei mitään hyötyä,käski vaan mennä nettiin etsimään vapaita hotelleja.....emme suosittele deturia ja azalea hotellia kellekään!!!!

Arvosana hotellille:

Azalea huoneistohotelli, Alanya ei todellakaan 4 tähteä

Vieras    16.05.2015    Alanyan hotellit    Alanya
Yöpymisen ajankohta: Toukokuu 2015 | Hotelli: Atzalea

Palasimme viikon matkalta 14.5. 2015 ja hotellina Azalea. EI TODELLAKAAN 4 TÄHDEN HOTELLI! Meitä oli 2 pariskuntaa, toisella huoneisto kauimmaisessa talossa 5.krs ja meillä c -talossa 5.krs. Saavuimme yöllä, maksoimme käteisellä 77 € (ilmastointi 50€, tallelokero ja netti loput 27€). Kuittia emme saaneet eikä huomattu sitä pyytää, koska paljon matkustelleena olemme aina respaan voineet luottaa. No, lähtöpäivänä meille esitettiin, että olimme maksaneet muka vain 50 ja velkaa 27. Kerroimme, että olemme maksaneet ja kuittia emme saaneet. Emmekä aio maksaa enää yhtään mitään. Respa "alkoi selvittämään asiaa". Istuimme aulassa 45 min odotellen lentokenttäbussia. Respa ei enää puhunut asiasta mitään ja toivotteli lähtiessämme hymyssä suin heipat jne. Oletimme asian olevan ok. Matkalla kentälle hotelli soitti 2 kertaa oppaalle ja vaati meiltä rahoja!!!! Voi luoja sentään, kerroimme oppaalle ja sanoimme ettemme todellakaan maksa, opas ymmärsi ja oli ihan ok. Yöllä respassa oli nuori mies töissä ja ollaan ihan varmoja että se veti sen 27 € omaan taskuunsa ja yritti siis huijata meitä. Meitä ennen olleet 2 suomalaisnaista saivat kyllä kuitin samasta maksusta (tämä selvisi siis jälkeenpäin kun yhdessä odottelimme bussia).

Saavuttuamme huoneessa ei ollut vessapaperia eikä pyyhkeitä....mieheni haki respasta paperia...kun väsyneenä saapuu yöllä hotelliin niin ainakin vessapaperi olisi ihan kiva, muusta puhumattakaan. Kuulimme toiselta asukaalta, että respassa on joku ohjeistus, että vain aloitusvessapaperirulla kuuluu hintaan. Loput paperit, tiskiyms. aineet, tiskiharjat jne pitää ostaa/tuoda ite. Miksi tätä ei lue Deturin hotelliesittelyssä? Aina kun olemme olleet huoneistossa muualla niin kyllä siellä on ollut kaikki tykötarpeet valmiina.

Meillä ei kyllä ötököitä näkynyt, eikä hometta (kiitos 5.krs) viemäri sen sijaan haisi koko ajan. Tiskaus ei kuulunut hintaan paitsi kai loppusiivouksessa. Saimme kyllä haluamamme lisätyynyt, tiskiaineet, paperit yms. kun niitä asiallisesti (mutta vaativasti) pyysimme. Siivoja oli asiakaspalveluhenkinen. Kaikki muu henkilökunta oli ihan ok paisti respan tyypit, heille kaikki palvelu tuntui olevan vaikeaa. "Siivous" nyt on mitä on noissa maissa, että se ei sinänsä ollut yllätys, samoin kuin muu huoneen varustus ja ylläpito.

Suurin yllätys ja pettymys oli se, että Detur myy hotellia 4 tähdellä, koska taso on todellisuudessa 2,5. Tämä oli siis 1. matkamme Deturilla, koska olemme harrastaneet lähinnä omatoimimatkoja. Ei koskaan enää tähän hotelliin.

Arvosana hotellille:

Törkeää kohtelua

Vieras    20.04.2015    Alanyan hotellit    Alanya
Yöpymisen ajankohta: Huhtikuu 2015 | Hotelli: Sailor Apart hotel

Sailor Apart Hotel kohteli minua mielestäni erittäin törkeästi ja syrjivästi, vaikka maksoin heille koko hinnan heti käteisenä kun saavuin. Jouduin turvautumaan Alanyassa paikallisen poliisin apuun, joka ohjasi minut kuluttaja-asiamiehelle ja vaihdoin toiseen hotelliin. Sain takaisin vain osan maksamastani summasta.

Huoneistohotelli oli jääkylmä eikä lämmintä vettä tullut kuin vasta kolmantena päivänä. Minulle väitettiin, ettei lämmitys/tuuletin toiminut. Yritin nukkua saavuttuani kaksi tuntia, mutta heräsin siihen, että kehoni oli aivan jäässä enkä pystynyt edes puhumaan, olin ihan turtana kylmästä.

Respa toi makuuhuoneeseeni avoterassilämmittimen, pelkäsin, että se sytyttää tekokuidut yön aikana palamaan. Kaksi päivää valitettuani, he suostuivat laittamaan lämmityksen päälle, se siis toimi, mutta he halusivat vain säästää sähkössä. He sanoivat, että koska olen Suomesta, olen tottunut kylmään, enkä tarvitse lämmintä. Törkeää.

Minulla ei ollut lakanoita. Vaadin kaksi lakanaa, sillä päiväpeite oli käytetty, kova ja pölyinen. Patjat olivat tosi vanhoja ja haisivat. Huoneistossa oli hometta. Tulin todella sairaaksi.

Olin varannut kahden hengen huoneistohotellin ja maininnut että turkkilainen ystäväni tulee käymään siellä toisinaan, olemme 43-vuotiaita ja tunteneet toisemme 1,5 vuotta. Kun hän tuli ilmoittautumaan tiistai-iltana kahdeksan aikaan illalla, hänet heitettiin ulos hotellin aulasta. Hänelle oli sanottu, että hänen oleskelunsa hotellissa on laitonta. Vaadin respalta selitystä. Sitä ei tullut eikä hän suostunut soittamaan turistipoliisille.

Menin itse käymään poliisiasemalla. Sieltä sanottiin, että heillä olisi pitänyt pyytää mieheltä henkilöllisyystodistus ja pyytää häntä rekisteröitymään, jos hän jää yöksi. Poliisi ihmetteli hotellin asennetta. Vielä enemmän he ihmettelivät kun kuulivat että miesystäväni on vartija, Turkissa ei pääse vartijaksi ellei ole nuhteeton taustaltaan.

Hotellin terassialueella ei voinut oleskella, siellä oli vaarallinen työmaakuvio käynnissä koko ajan. Rakennuspauke oli hirveän äänekästä aamusta iltaan ja laastia sekä rakennuspölyä yms tippui terassille. Alussa kysyin että onko työmaa käynnissä, mutta respa valehteli ettei ole. Otin kuvia todisteeksi.

Sailor Apart hotel vaaransi terveyteni ja turvallisuuteni toistuvasti ja heitti ystäväni ulos hotellin aulasta perusteetta.

Törkeintä kohtelua oli se, että he syrjivät minua suomalaisena. Ruotsalainen pariskunta samasta hotellista oli maksanut viikon oleskelustaan vähemmän kuin minä, siis kaksi henkilöä yhteensä vähemmän kuin minä.

Onneksi sain paikallisilta viranomaisilta apua. Harkitsen, että vaadin kaikki rahani takaisin kyseisestä hotellista. Otin kuvia terassilta ja uima-altaalta. Ei mitään suojaverkkoja rakennustyömaan takia ja pauke oli ihan älytöntä. Hitsasivatkin.

Ei koskaan enää tähän paikkaan. Valitin paikasta myös Alanyan turisti-infoon kirjallisesti.

www.alanyasailor.com

Arvosana hotellille:

Siisti ja mukava hotelli, erinomainen sijainti

Vieras    19.04.2015    Alanyan hotellit    Alanya
Yöpymisen ajankohta: Huhtikuu 2015 | Hotelli: Hotelli Maininki

Tulen juuri Alanyasta viikon reissulta. Oli erinomaisen hyvä sää koko matkan ajan. Yövyin aluksi Sailor Apart hotellissa, joka oli saamiensa erinomaisten arviointien osalta kylläkin pettymys. Vaihdoin sataman tuntumassa sijaitsevaan hotelli Maininkiin.

Voin suositella hotelli Maininkia kaikille suomalaisille matkaajille lämpimästi:

- erinomainen sijainti

- huoneet järkevästi suunniteltuja ja siistejä, oma parveke, jossa voi nauttia teetä tai kahvia. Ihana näköala, jos on huone meren puolella. Huoneesta löytyy vedenkeitin ja pieni kylmäkaappi. On myös hiustenkuivaaja.

- miesrespat erittäin ammattitaitoisia ja asiallisia, tykkäsin erityisesti siitä, joka oli suorittanut turismitutkinnon. Kaikki asiat hoituu.

- ortopedinen kunnon sänky, oli hyvät yöunet. Liikenteen tai kapakoiden melu ei häirinnyt

- vieressä ulkoilmakuntosali

- kaikki palvelut lähellä ja hotellissa oma ravintola

- kunnon taulutelevisio, ei mikään keskiaikainen vekotin

- ilmastointi uusi

- puhutaan sujuvaa suomea johdon tasolla, oli erittäin mukavia ihmisiä.

Suoraan sanottuna, mukava keidas erämaassa, jossa saa nukuttua hyvin ja josta pääsee kaupungille shoppaamaan ja molemmille rannoille vaivatta.

Erittäin hyvä ja positiivinen kokemus siis Mainingista!

maininkialanya.net/yhteystiedot.html

Arvosana hotellille:

Oletko vieraillut Turkissa?

Kerro muille kokemuksistasi!
Pieni hetki, sivua ladataan.