Näytä hotelli kartalla
Kuvia hotellista
Hotellin palvelut
- Hieronta-/kylpyläpalvelut
- Hierontapalvelu huoneessa saatavilla
- Huoneen siivous päivittäin
- Kampaamo
- Kiertoajelu-/lippupalvelu
- Kylpyläpalvelut
- Lasten kerho
- Matkatavaroiden säilytys
- Monikielinen henkilöstö
- Portteri/pikkolo
- Pyykki-/Kuivapesupalvelu
- Pyykkitilat/-palvelu
- Vastaanottovirkailija 24h
Hotellin ominaisuudet
- Hissi
- Huoneiden lukumäärä: 423
- Hyväksyy American Express -luottokortin
- Hyväksyy JCB International -luottokortin
- Hyväksyy MasterCard-luottokortin
- Hyväksyy Visa-luottokortin
- Kerrosten lukumäärä: 23
- Kokoustilojen lukumäärä: 11
- Langallinen internet-yhteys (maksullinen)
- Langaton internet-yhteys (maksuton)
- Lemmikkieläimet sallittu
- Liikekeskus
- Matkamuistomyymälä/lehtikoju
- Neuvottelutilat
- Ostosmahdollisuudet
- Pankkiautomaatti
- Porealtaiden lukumäärä: 2
- Pysäköinti (maksullinen)
- Pysäköinti (maksuton)
- Rakennettu vuonna: 1972
- Rakennusten lukumäärä: 1
- Sauna
- Tallelokero vastaanotossa
- Tupakointi kielletty hotellin tiloissa
Huoneiden ominaisuudet
- Hiustenkuivaaja
- Hypoallergeeniset vuodevaatteet saatavilla
- Ilmastointi
- Ilmastointilaite
- Kylpyamme tai suihku
- Langaton internet-yhteys (maksuton)
- LCD-televisio
- Maksuttomia sanomalehtiä
- Minibaari
- Puhelin
- Silitysrauta/-lauta
- Tallelokero huoneessa
- Työpöytä
- Yksityinen kylpyhuone
Hotellin aktiviteetit
- Kuntoklubi
- Pelihuone
- Yökerho
Hotellin ravintolapalvelut
- Baari/Lounge
- Huonepalvelu
- Kahvila
- Maksuton aamiainen
- Ravintola
- Ruokakauppa
Sisäänkirjautuminen
- Sisäänkirjautuminen alkaa klo 14:00
- Uloskirjautuminen klo 12:00
Aina varma valinta
Viru on aina varma valinta. Hyvä sijainti, alakerran Amarillon takuuvarma menu sekä ehta suomivalikoima myymälöissä. Siis jos sitä etsii. Viimeksi upgreidasimme huoneemme perhehuoneesta saunalliseen sviittiin pienellä lisämaksulla. Jo pelkästään saunan ja maisemien takia kannatti. Aina - eikä oikeastaan koskaan - kannata valita sitä kaikkein halvinta.
Arvosana hotellille:lapsiperheelle sopiva hotelli
Koko hotelli virun henkilökunta on asiallista lapsiperheelle, ja hotelli on siisti ja mukava ja keskeisellä paikalla lapsiperheen kanssa matkustettaessa
Arvosana hotellille:Palohälytyksen olematon jälkihoito
Viru Hotellin palohälytys
Kesäkuussa 2013 olimme Viron matkalla. Yöllä kahden maissa Virussa tuli palohälytys ja sen jälkeen epäselvää huonolaatuista kuulutusta vain viroksi......SIIS EI ENGLANNIKSI EIKÄ SUOMEKSI. Respa ei vastannut puhelinsoittoihimme, varattu. No, ajattelimme että täytyy seurata tilannetta, kurkimme myös käytävään, siellä avautui koko ajan huoneiden ovia ja ihmiset katsoivat epätietoisina toisiaa. Lapset olivat heränneet. Luultavasti virhehälytys, mutta mistä me sen voisimme tietää? Hälytys tuli uudelleen, no nyt tuli liikettä ihmisiin, kaikki alkoivat kulkea reippaassti porrraskäytävään (hissejä ei saa käyttää tulipalon yhteydessä). Vanhuksilla ja lapsilla oli vaikeuksia, muista kerroksista tuli lisää väkeä portaikkoon. Kerroksemme oli numero 18 joten kaikki tiesivät, että ei saa hidastella, eikä tuhlata aikaa, olemme niin korkealla. Oma henkihän on kyseessä.
Portaita oli loputtomiin. Hotellin henkilökunnasta ei näkynyt ketään, olisin olettanut, että tänne porrraskäytävään tai jopa jo kerroksiin olis tullut henkilökuntaa vastaa. Ei ketään. Tulimme vihdoin alas jollekin pimeälle huoltopihalle. ei henkilökuntaa. Portti oli lukittu ja vaikeasti löydettävissä, vihdoin löytyi. Tulimme koko porukka kadulle. meitä oli paljon. Ei henkilökuntaa ei ollut missään tai vartiointiliikkeen tms henkilökuntaa....
Hotellin respassa oli valtava tungos. Kaikki ihmettelivät tilannetta. KUKAAN EI PUHUNUT MEILLE, KUKAAN EI OTTANUT TILANNETTA HOITOONSA. Respassa nuori nainen puhui vaivautuneena puhelimeen, mutta ei hoitanut tilannetta mitenkään. Jossain vaiheessa hän sai sanotuksi lähellä olleelle, että hälytys oli aiheeton.
EIKÖ TÄSTÄ OLISI VOINUT KUULUTTAA KAIKILLE !!!! Mitään hyvitystä tai pahoittelua emme saaneet hotellilta tästä öisestä sekasotkusta. Ennen tätä tapahtumaa minulla oli hyvin korkeat käsitykset Sokos-hotelleista. Ei ole enää. Mitä jos Sokos Hotellit kouluttaisi henkilökuntaansa noin ensin, toimimaan oikein erilaisissa tilanteissa...?
Ei olisi liikaa vaadittu. Missä on asiakasnäkökulma?
Arvosana hotellille:
Asiakasarviot muualla
» Siirry lukemaan arvosteluja
» Siirry lukemaan arvosteluja
» Siirry lukemaan arvosteluja