CREATIVE MEXICANA SHARM RESORT

Motels st. Um El Sid Hill, Sharm El Sheikh
Näytä hotelli kartalla

Tähtiluokitus

-

Kävijäarviot

7.0

Hinta / yö alk.

44 €
Valitse sopivin hotelli.
kaupunki / hotellin nimi
tulopäivä
lähtöpäivä
huoneita
aikuisia
lapsia
ikä

Kuvia hotellista

CREATIVE MEXICANA SHARM RESORT kartalla

Kokemuksia tästä hotellista

Jo 4-vuotta samassa hotellissa.

Vieras    28.02.2008    Sharm el Sheikhin hotellit    Sharm el Sheikh
Yöpymisen ajankohta: Helmikuu 2007 | Hotelli: CREATIVE MEXICANA SHARM RESORT

Mexicana on aivan ihastuttava hotelli. Sijainti on erinomainen verrattuna Naama Bayn vilkkaalla alueella sijaitseviin hotelleihin. (Mexicana sijaitsee ras umm el sidissä). Taxilla pääsee helposti ja edullisesti (n.10-30egp) mihin vain hetkessä, Naama bayhin, old market alueelle sekä alf leila wa leilan fantasiaan!Hotelli alue ja huoneet ovat erittäin siistit ja henkilökunta miellyttävää. Isona plussana allasalueen rauhallisuus, ei ole ärsyttävää ruuhkaa, joten aurinkotuoleja riittää varmasti kaikille. Suosittelen kaikille, myös lapsiperheille. Olen kokeillut muitakin hotelleja, mutta tähän olen ollut tyytyväisin!

Arvosana hotellille:

Mukava ,siisti paratiisi

Vieras    07.12.2008    Sharm el Sheikhin hotellit    Sharm el Sheikh
Yöpymisen ajankohta: Maaliskuu 2008 | Hotelli: CREATIVE MEXICANA SHARM RESORT

Hotelli oli ihana ja henkilökunta erittäin ystävällistä. Jouluksi mennään uudestaan samaan hotelliin, oli se niin mahtava!

Arvosana hotellille:

viihtyisä ja siisti

Vieras    15.12.2008    Sharm el Sheikhin hotellit    Sharm el Sheikh
Yöpymisen ajankohta: Huhtikuu 2008 | Hotelli: CREATIVE MEXICANA SHARM RESORT

Mukava henkilökunta ,siisti ,viihtyisä ,allasalue toimiva.r

Rauhallinen keidas.

Arvosana hotellille:

Hotelli minun makuuni

Yöpymisen ajankohta: Helmikuu 2009 | Hotelli: CREATIVE MEXICANA SHARM RESORT

Creative Mexicana huoneistohotelli Sharm el Sheikhissä, n. 7km Naama baysta. Hotelli oli juuri hyvällä paikalla, sopivalla etäisyydellä Naama baysta ja Old marketista, sekä kävelymatkan päästä italialaistyylisestä Il mercato -ostoskylästä.

Huoneistomme oli kolmio; kaksi siistiä ja tilavaa makuuhuonetta, keittiö/olohuone sekä kaksi vessaa, mikä oli mukava yllätys. Ja mikä parasta - KOLME parveketta! Yksi iso, toinen keskikokoinen ja yksi pieni. Isoimmalta parvekkeelta oli kivat näkymät; toiseen suuntaan näki uima altaalle, ja toisessa suunnassa siintivät Siinainvuoret.

Hotellissa oli kaksi uima-allasta, allasbaari, muutama ravintola, pieni baari/disco, jossa oli iltaisin ohjelmaa ja U-P-E-A puutarha. Varatessamme matkaa kuvissa ei ollenkaan puutarhaa näkynyt joten se kukkaloisto yllätti positiivisesti.

Palvelu hotellissa oli myös ystävällistä ja työntekijät hauskoja. Siivous pelasi, ja iltaisin hotellille takaisin tullessamme sängyillemme oli taiteiltu pyyhkeistä joutsenia ja kukan terälehtiä siroteltu peitolle. Ihanaa!

Ainoat miinukset hotellissa olivat huonot pistorasiat sekä muut pikkuviat (parvekkeen ovi jumitti, suihkussa vesi saattoi olla kuumaa vaikka halusi kylmää tai toisinpäin). Mutta kaiken kaikkiaan mahtava hotelli, hyvä hinta-laatu suhde, voin antaa lämpimät suositteluni! :-)

Arvosana hotellille:

tupakointi parvekkeella

Vieras    04.03.2012    Sharm el Sheikhin hotellit    Sharm el Sheikh
Yöpymisen ajankohta: Maaliskuu 2012 | Hotelli: CREATIVE MEXICANA SHARM RESORT

Hei,lähdössä matkalle nyt maaliskuussa Sharm el Skeihiin,hotelli mexicana sharm resort,Hotelli on savuton,mutta saako parvekkeella polttaa? kiitos tiedosta jo etukäteen! Millainen hotelli on muuten,ruoka?

Arvosana hotellille:

Ränsistynyt hotelli

Vieras    06.01.2013    Sharm el Sheikhin hotellit    Sharm el Sheikh
Yöpymisen ajankohta: Tammikuu 2013 | Hotelli: CREATIVE MEXICANA SHARM RESORT

Hotelli vaatisi ehdottomasti täydellisen peruskorjauksen. Kaikki paikat ovat kuluneet tai jopa rikki. Tenniskentät ovat molemmat käyttökelvottomia. Kuntosali oli sen sijaan ihan ok. Hotellialue on melko väljä ja siellä on mukavasti puita ja kukkaistutuksia. Henkilökuntaa on paljon. Tulee muistaa antaa tippejä, jotta palvelu pelaisi kunnolla. Uima-altaita on kaksi, joista pienempi on lämmitetty. Tämän altaan reunalla olevat aurinkovuoteet varataan siten, että maksetaan edellisenä iltana pyyhepojalla tipit ja hän käy varaamassa sitten pedin aamulla hämärän aikaan. Meillä oli all-inclusive, koska se oli tosi halpa (98€/viikko). Aamupala oli joka aamu aivan sama, lounas aika vaatimaton, mutta päivällinen oli kohtuullinen. Juomat tarjottiin 1 dl muovimukeissa, myös olut. Molemmat viinilaadut ( punainen ja valkoinen) olivat käyneen marjamehun makuisia. Väkevät (rommi, gini ja brandy) halvinta mahdollista lajia ja niitä sai 1..2 cm kerralla. Yksi melkoinen ongelma olivat myös hyttyset: niitä tuli yöaikaan huoneisiin ja niiden puremat aiheuttivat isot kutiavat paukamat. Jokunen turisti oli aivan täynnä puremajälkiä.

Hotelli sijaitsee hyvin ränsistyneellä alueella ja pimeällä on syytä katsoa jalkoihin, jotta ei polkaise kuoppiin tai irtonaisiin katukiviin. Alueella ei ole mitään asiallisia palveluja, vaan niitä varten on mentävä Naama Bayhin. Takseja on tarjolla kaikkialla ja ne ovat edullisia. Paras tapa on näyttää seteliä ( esim. 10 puntaa) ja kysyä vietkö tällä esim. Old Marketiin. Vaihtorahaa taksit eivät anna.

Aurinkomatkojen luokituksessa hotellissa on 3 tähteä, mutta kaikkien paikalla olleiden suomalaisten mielestä oikea luokitus on 2 tähteä.

Arvosana hotellille:

Huonot kokemukset hotellista

Vieras    14.04.2013    Sharm el Sheikhin hotellit    Sharm el Sheikh
Yöpymisen ajankohta: Joulukuu 2012 | Hotelli: CREATIVE MEXICANA SHARM RESORT

Huonoin reissu ikinä! Ainoa hyvä puoli oli, että aurinko paistoi, mutta se paistoi samalla tavalla kaikille, niin luxushotellissa kuin kadulla kulkijalle.

Hotellin henkilökunta, varsinkin päällystö oli töykeää ja todella epämiellyttävää käytökseltään. All Inclusive oli niin huono, että jo toisen päivän aikana jalkauduimme syömään toisaalle. Hotellihuoneet oli kauhtuneet ja kuluneet. Meidän porukkaamme kuului kaksi perhettä. Kummatkin perheet asuivat eri rakennuksissa ja siivouksen taso oli huono molemmissa tahoissa.

Tuli sairastuttua ensimmäisen kerran matkaripuliin! Juomat kannettiin pienen pienissä muovimukeissa aurinkovuoteille. Eli kun janoisena lähdit juomaa noutamaan, piti juoma kumota melkein välittömästi huiviin, jos toisen juoman otit heti perään eli aurinkvuoteelle vietäväksi, mulkaisut oli todella pahat. Vesi tarjottiin myös näistä pienen pienistä mukeista ja vettähän pitäisi paljon juoda. Jos toisen veden pyysit heti perään, ikävä mulkaisu oli palkkiona.

Tippitä piti työntää joka välissä, vaikka juoman haussa, ihan jokaisesta desistä. Jos et näin menetellyt, et saanut myöskään palvelua. Jos heitit ison tipin, sait suuremman noin 4 dl vetoisen kovamuovimukin! Eli siihen ei kolikot eikä 5 euroset riittäneet. Eli matkan hinta nousee kivasti viikon loman aikana!

14-vuotiaat lapset eivät saaneet all inclusiveen kuuluvia jäätelöitä, olivat liian vanhoja. Kun asiasta mainittiin saivat jäätelöt, mutta sen jälkeen saimmekin nauttia huonosta palvelusta.

Ilmoitimme asiasta oppaalle, tämä kävi kertomassa respaan ilmoittamamme. Respasta tulivat perässä kurkkaamaan huoneeseen, että ketkäs nyt heistä on valittanut. Ilmoitimme myös että all inclusive ruoka on huonointa ikinä, ja ei vastaa tarkoitustaan. Kana oli raakaa, toisena päivänä samat kanat tuli pöytään friteerattuina! Nähtyämme ihan punaisen kanan, jätimme syömättä, tottakai näin. Friteerattuinahan ne joutuvat melkoiseen kuumuuteen, mutta siitä huolimatta emme niihin koskeneet. Aamut aina sama surkea menu. Päivällä samoin, siis lounasaikaan. Kokemuksia toisaalta on ja useista paikoista, myös Sharm el Shekistä ja tämä oli toden totta ihan alta minkään ...

Paikkana syrjäseutua, kulunutta ja roskaista! Niin likaista ja saastaista. Katulaattoja puuttui ja pimeällä oli vaara, että astut sellaiseen. Varmuudella jalka poikki, jos näin käy. Aggressiivisia myyjiä heti hotellin oven ulkopuolella. Vaanivat ja hyökkivät kimppuun, kun lähdet kävelemään. Jos et osta, käyvät törkeämmiksi ja törkeämmiksi viikon mittaan! Viimeisinä päivinä tuli mieleen, että onneksi tämä pian loppuu. Melkein hihassa mokomat roikkuivat ja kymmenien jos ei sadan metrin ajan.

Aurinkomatkat ei ottanut reklamaatiota asianmukaisella tavalla vastaan, vaikka se oli asianmukaisesti annettu. Hyvitystä ei saatu, mutta ei edes kunnollista sanallista selvitystä. Kaikki oli suunnilleen matkailijan omaa vikaa ja sitä, että Egyptissä moiseen pitää varautua, että siellä moiset ongelmat ovat arkea ja kuuluvat "pakettiin".

Oma porukkani matkusti ensimmäistä kertaa Aurinkomatkojen kohteeseen ja pettymys oli todella suuri. Pettymyksen kruunasi tuo asiakaspalautteen huono käsittely. Olemme matkustaneet useita kertoja eri toimistojen valmismatkoilla ja myös omatoimimatkoilla. Negatiivista palautetta olemme aikanaan joutuneet antamaan ainostaan kerran ja sekin oli pienestä asiasta verrattuna, mistä nyt palautetta annettiin. Tällöinen matkanjärjestäjä oli FINNMATKAT ja täytyy sanoa, että huomattavasti asiakasystävällisempää touhu oli.

Käymme lomalla pari kertaa vuodessa ja aina meitä on 2-4 porukkaa matkassa. Olemme kovasti keskustelleet näistä matkatoimistojen eroista ja nyt arvelluttaa kovasti enää varata matkaa AURINKOMATKOILTA, koska palautteeseen ei otettu asianmukaisella tavalla kantaa. Jos asiakas maksaa määrätystä palvelusta, ja jos palvelu ei ole lähimainkaan edes huonoa keskitasoa, tulisi matkanjärjestäjän edes jollain tavalla vastata asiaan asianmukaisella tavalla.

HUOM. Tästä matkasta negatiivisen palautteen antoi myös mukanamme ollut toinen perhe. Heidän palautteensa tekstisisältö oli pitkälle sama kuin mikä meillä. Eli valmiiseen pohjaan vaan täydennetään tietoja siten, että asiakkaalle saadaan vastattua. Valmis vastauspohja? Meidän antamamme palaute oli laaja, jotta matkanjärjestäjä olisi voinut siitä noukkia mahdollisia ongelmakohtia seurantaansa. Palaute oli annettu rakentavassa sävyssä, ei syyttävässä. Markkinointi-ihmisenä olen tietoinen siitä, miten palaute annetaan ja miten siihen vastataan ja varsinkin siitä, miten annettua palautetta tulee hyödyntää.

Kolme kertaa Sharmissa takana ja nyt toistaiseksi ko. kohde on "pannassa". Ensimmäinen matka Aurinkomatkojen mukana, taitaa olla sekin "pannassa" ihan jonkun aikaa. Loman tarkoituksena on saada levätyksi ja mukavia kokemuksia, sen takia juurikin Egyptissä all inclusive matka on hyvä valinta, mutta kuvetta saa kaivaa huomattavasti enemmän kuin missään muualla. Hymy on tiukassa. Palautteen käsittelemistavan heikkouden takia matkasta jäi kaikkinensa huono mieli. Ei ollut enää levännyt olo, kun takaisin moisen jälkeen kotimaahan palasit. Eli sijoitus meni "kankkulan kaivoon".

"Telle"

Arvosana hotellille:

Oletko yöpynyt tässä hotellissa? Kerro muille kokemuksistasi!

Asiakasarviot muualla

Samankaltaisia hotelleja lähistöllä

Pieni hetki, sivua ladataan.