Näytä hotelli kartalla
Kuvia hotellista
Hotellin palvelut
- Hääpalvelut
- Huoneen siivous päivittäin
- Kiertoajelu-/lippupalvelu
- Lastenhoitopalvelut
- Lentokenttäkuljetus (maksullinen)
- Pyykki-/Kuivapesupalvelu
- Vastaanottovirkailija 24h
Hotellin ominaisuudet
- Hissi
- Huoneiden lukumäärä: 83
- Hyväksyy American Express -luottokortin
- Hyväksyy MasterCard-luottokortin
- Hyväksyy Visa-luottokortin
- Kerrosten lukumäärä: 6
- Langaton internet-yhteys (maksuton)
- Lemmikkieläimet ei sallittu
- Liikekeskus
- Neuvottelutilat
- Rakennettu vuonna: 2008
- Rakennusten lukumäärä: 4
- Tallelokero vastaanotossa
- Televisio aulassa
Huoneiden ominaisuudet
- Designer-hygieniatarvikkeet
- Erillinen istumatila
- Hiustenkuivaaja
- Ilmastointi
- Jääkaappi
- Kaapelitelevisio
- Kahvin-/teenkeitin
- Kattotuuletin
- Langaton internet-yhteys (maksullinen)
- Levitettävä sohva
- Minibaari
- Puhelin
- Suihku
- Tallelokero huoneessa
- Terassi
- Työpöytä
Hotellin aktiviteetit
- Kuntosali
- Lasten allas
- Uima-allas (ulkoilma)
Hotellin ravintolapalvelut
- Aamiainen (maksullinen)
- Allasbaari
- Huonepalvelu
- Ravintola
Sisäänkirjautuminen
- Minimi-ikä sisäänkirjauduttaessa: 18
- Sisäänkirjautuminen alkaa klo 14:00
- Uloskirjautuminen klo 12:00
Isohko hotelli
Hotelli kilometrin verran rannasta,tuk tukilla pääsee mennen tullen rantaan ja ostoksille jos ei viitsi kävellä, hinta pari euroa sivu. Hotellissa 3 allasta sekä ylhäällä,lähellä metsää vielä yksi jossa sai olla monesti vain omalla porukalla. Aamiainen runsas, hyvää kahvia ja ystävällinen henkilökunta. Ao Nangin rantakadulla ja rannalla paljon kaupustelijoita,viereisellä rannalla Napparatilla ei näitä juuri ollenkaan. Kaupustelijat ei kuitenkaan niin tyrkkyjä kuin esim. Egyptissä vaan yleisesti ottaen ystävällisiä. Hierojia rannan tuntumassa pilvin pimein, 10 € tunnin hieronta ja laatuun oltu tyytyväisiä. Hotellihuone tilava, samoin parveke ja yläkerroksessa ei itikoita samoin kun alhaalla iltaisin. Betonin runsas "sisustus" käyttö häiritsi aluksi silmää mutta siihenkin tottui. Ainut haastava juttu oli tie hotellille alhaalta kadulta (140 askelta reipasta ylämäkeä)
Arvosana hotellille:hometta, vesivaurioita ja muurahaisia
Olemme kahden viikon lomalla krabissa. Huoneet sinänsä ok.
Ensimmäisessä huoneesa tuntui huono haju ja astmaongelmanikin paheni. Syytä emme heti löytäneet. Laminaattilattian päätyliitoset irvistivät ajattelimme sen johtuvan siivoojien runsaasta moppiveden käytöstä. Pieniä muurahaisia vilisti kaikkialla.
muutaman päivän jälkeen vaimo havaitsi vettä lattialla. Vesinoro johatti meidät kirjoituspöydän taa, jossa vettä oli litra pari. Se puolestaan näytti tulevan ilmastointilaittesta. Seinällä olevat tummentumat ja laminaattien turpoamimnen osoittivat vuodon jatkuneen pitkään. Sieltä se homeen haju tuli.
Saimme toisen huoneen, jossa ilmastointilaite ok, mutta haju tunkkainen.
Samalla johtaja lupasi kunnon huoneen parin yön jälkeen.
Uusi huone saatiinkin ylimmästä kerroksesta. Mutta voi surkeuksien surkeus.
Muutimme klo 13 raikkaaseen huoneeseen ja kävimme suihkussa ja lähdimme liikkeelle. Kun illalla palasimme, oli vastassa homeen ja viemärin haju.
Suihutilassa vesi seisoi monen ison laatan kohdalla. Ja siinä pysyikin, kun poistokaivo oli nurkassa keskilattiaa korkeammalla.
Piilossa olevaa lavuaarin hajulukkoa oli tiivistetty haisevalla käsipyyhkeellä. Ja taas niitä muurahaisia.
Emme enää usko, että hotellista löytyy normaalitasoista 3 tähden huonetta. Aurinkomatkojen luokittelu on joko ylioptimistinen tai sitten he eivät tunne kohdetta.
Joudun koko ajan tehostamaan astmalääkitystä. Huonot on tunnelmat ja vielä viikko pitäisi täällä asua.
Arvosana hotellille:kamala kokemus
Ensimmäinen huone haisi voimakkaasti homeelle, seinät oli ihan vesimärät, otimme yhteyttä Aurinkomatkojen oppaaseen, joka hoiti hotellin kanssa huonevaihdon. Ensin kuitenkin tuli hotellin henkilökuntaa siivojan kera joka halusi suihkuttaa ilmanraikastinta homeen hajun peitoksi. Vaadimme kuitenkin uutta huonetta ja saimmekin sen, mutta sielläkin oli suikutettu ilmanraikastinta runsaasti ja kun se haihtui niin homeen haju tuli taas - ei tosin niin voimakkaana kuin ensimmäisessä huoneessa ja seinät olivat sentään kuivat. Aamiainen ihan ok. Hotellin ravintola ja allasbaari älyttömä kalliita kun listahintaan lisättiin aina tarjoilupalkkio 10 % ja vero vielä päälle. Ruoka ravintolassa oli mautonta, maksoi kahdelta hengeltä oluineen 1540 bahtia tarjoilupalkkioineen ja veroineen. Syötiin siinä tasan yhden kerran. En suosittele hotellia kenellekään, luultavasti koko betonirakennelma on homeessa. Aurinkomatkat voisi heivata listoiltaan koko paikan.
Arvosana hotellille:Asiakasarviot muualla

