Mikä maksutapa on sinusta viisainta:Pankki-luotokortti vai käteinen?

Avainsanat: raha maksutavat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 21:17

Ei voi vastata vain yhdellä noista. Kun olen S-kaupassa maksan aina S-kortilla koska sillä saa puoli prosenttia maksutapaetua ostoksista. Käteinen on parempi vaihtoehto vaikka pitzaa hakiessa ja metrolla matkustaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 11:58

VisaEletron

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:58

Kyllä pienemmissä on raha, eli käteinen, mutta joissakin isommissa on kortti kätevä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 12:02

Käytän sekä-että, enimmäkseen ehkä pankkikorttia, Visaa aika harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 12:04

Master card debitt,eli ilman luottoa,

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 04.02.2009 - 12:04

ehdottomasti kortilla maksu, ei tarvi olla jonottamassa pankkiautomaatille eikä tarvitse kuljettaa suuria summia rahoja kukkarossa. Kortin pystyy kuollettamaan jos se varastetaan, paperirahoja ei. Nykyään kortit kuitenkin käy melkein kaikkialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 12:05

Kyllä se on Visa Electron ollut vuosia.Nykyisin se käy taksiinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 12:08

Olen varmaan vanhanaikainen mut käyn kiltisti pankkiautomaatilta nostaa rahaa ja maksan sillä nostamallani rahalla : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 12:09

Eipä juuri ole käteistä rahaa kukkarossani. Asioin pankkikortilla. Visan käyttö on jostain syystä jäänyt nykyisin hyvin vähäiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 12:39

Visa elektron ja käteinen ovat minulle hyvät maksutavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 12:52

Käytän pääasiassa pankkikorttia. ( missä myös visa.) Käteistä hyvin harvoin lompakossa kotimaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 13:21

Pankkikortti on paras. Alle viiden euron ostokset hoituu käteisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 13:26

kyllä se pankkikortti on ja ulkomailla visa..kotimaassa ei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 13:46

käteisellä melkein maksan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:06

seinästä revin rahaa ja maksan joka paikassa käteisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:10

Riippuu paikasta käytänkö "luotokorttia" vai mitä. Pankkikorttia ja käteistä, molempia ja lisäksi luottokorttia eräässä vakiliikkeessä.

Lisätty: 04.02.2009 - 14:11

Ulkomaiden lentokentillä maksan myös Visalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 15:32

Minulle käteinen sopii paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:38

KÄTEINEN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:13

Kyllä kortti on aina kätevämpi,nii ei tarvi alkaa rahoja siinä kassalla laskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:35

Minä maksan aina kaiken kortilla, harvoin on käteistä lompakossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:46

Pyrin maksamaan käteisellä tai isommissa pankkikortilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:20

Kaikkein turvallisin on käteinen, jos sitä sattuu olemaan. Ei voi kukaan kopsata mitään eikä jää mitään jälkiä mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:54

Visa elektron on kätevä tapa maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:00

Visa-electron käy nykyään melkein joka paikassa. Käteinen tulee siinä sivussa mutta kokoajan vähemmän ja vähemmän. Ja tarkan markan pihtarille ei tule ongelmia että ei pysyis mukana rahan menosta kun suunilleen tietää mitä ostaa ja mihin rahaa menee. Siitä syystä kai ei ole tarvinnut hommata visaa mitä vingutella, vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:17

yhdistelmäkortti ja seteliä lompsassa, sillä ne kauppareissut hoituu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:37

Käteinen on parempi, mutta yleensä maksan kortilla koska automaateille on matkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 13:48

Kaupoissa ym. makselen käteisellä.. Jos ei käteist löyvy, niin Visa Electronilla sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:25

kortillehan se on mennyt koko homma, käteistä tosi harvoin (alle kympin laskut)