Morjens !Tietääkö kukaan sataako phan thietissä tällä hetkellä paljon?Sääennuste lupaa vain sadetta:( Lähtö ois 16.1.2009.T.Jamiko

Avainsanat: phan thiet vietnam

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 11:39

kyllähän siellä tähän aikaan sataa aika paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 11:49

En tiedä, mutta loma on aina loma vaikka kuinka sataisi.
Kävin syksyllä italiassa ja illalla syömään menessä alkoi sataa. Poistuessamme muutaman tunnin kuluttua vettä tuli jo ravintolan ovesta sisään ja kadulla sitä oli noin 60cm. Ei auttanut kuin nostaa puntit ylös ja uhrata nahkakengät.
Kuitenkin ikimuistoinen kokemus,eikä kuitenkaan huono.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 12:28

Soita Suomen suurlähetystöön ja kysäse sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.01.2009 - 13:19

Terkkuja Phan Thietistä. Palattiin tänä aamuna matkustettuamme 26 tuntia. Säätiedotuksiin ei oo sen osalta luottamista. Meille noi undergroundit ja muut lupas meidän kahden viikon matkaksi ukkosmyrskyjä ja sadetta joka päiväks mut ainoastaan jouluaattona ja yhtenä yönä sato. Aivan ihana lämpö siellä. Täysin koko päivän ei aurinko paistanut kun kahtena päivänä, mut näin eskimolle se oli onni. Käytin 50 suojakerrointa ja silti poltin nahkani. Sain melkein lämpöhalvaukse silloin ekana täys aurinkoisena päivänä. Muista juoda paljon ja suödä suolaa muuten elimistö menee ihan lukkoon siellä kuumuudesta. Meidän matkakaverit on tehnyt monta Thaimaan keikkaa enen Vienamia ja sano ettei siellä oo ikinä näin kuuma. Lämpö ei laskenut ees yöllä paljon alle kolmenkympin. Eteläkiinanmeri on ihanan lämmin ja makeet aallot. Nauti matkastas, siellä me elettiin herroiks n. 100 € kaks viikko per kärsä. Melko halpaa siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.01.2009 - 22:20

Kiitti vastanneille ja toivotaan et siel ois vähän lämpimämpää kuin täällä koto suomes! T.Jamiko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 11:18

ilmastotilastojen mukaan jonkin verran, katsoppa itse linkistä:

matkailijan.info/ilmasto/aas.../tilastot/