Mitä otat ehdottomasti lentokoneeseen mukaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 19.06.2017 - 23:15

äänikirjan, puhelimen ja naposteltavaa ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2017 - 16:34

Lukemista (varsinkin pitkille matkoille), niskatyynyn, kännykän korvakuulokkeineen, lääkkeeni ja pienen käsirasvapullon. Ne minä ottaisin ehdottomasti lentokoneen matkustamoon mukaan.

Lisätty: 15.06.2017 - 16:13

Kännykän laturin ottaisin tietenkin myös mukaani matkustamoon ja huulipunan (jota ilman en osaa olla miltei missään) kynän ja pienen vihon sekä purkkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2017 - 11:11

Särkylääkettä, vettä, nenäliinoja, huulirasvan ja purkkaa. Yleensä varmistan myös, että on jonkun sortin kynä mukana.

Ennen oli aina myös korvatulpat lapsille, mutta nyt ovat kasvaneet ja niistä vaivoista päästy eroon. (Suosittelen testaamaan, jos jollain lapsella sattuu kovin korviin laskeutuminen!)

Usein mukana myös matkalaturi ja kuulokkeet puhelimelle, mutta ne ei ole ns. pakollisella listalla. :)

Pyrin suurimman osan matkoista matkustamaan vain käsimatkoilla, eli nuo "pakolliset" ovat siis ne, jotka pidän käsilaukussa, helposti saatavilla. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2017 - 04:28

Nikotiinitabletteja :)