Mikä/mitkä maa/maat on/ovat nyt IN ja mikä/mitkä maa/maat on/ovat nyt OUT?

Minulla ei ole matkailukokemusta niin paljon, että osaisin vastata em. kysymykseen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2017 - 22:18

Euroopassa on Turkki poissuljettu matkustuslistaltani. Girasolia peesaten en lähtisi muslimimaihin, onneksi niitä on jo nähty, joten ei ole hinkuakaan enää.

Kysyjän kommentti

En lähtisi minäkään ja sukulaisten innoittamana olen matkustanut aiemmin Arabiemiraatteihin ja Qatariin sekä piipahtanut Bahrainissa. Arabimiehet eivät vedä puoleensa, mutta ilmasto ja kultasoukkien tarjonta vetää puoleensa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2017 - 12:57

Tunisia, joka oli mielestäni aivan ihana paikka, on nyt pelkolistallani ... valitettavasti. Vietin nimittäin aivan fantastisen viikon reissun Soussessa joskus kai kahdeksan vuotta sitten. Kaikki oli täydellistä; makuelämykset, rannat, hamamit, maisemat, ostosmahdollisuudet (siis niitä ihania nahkakenkiä ja -laukkuja !! Ja kuinka edullisesti ! ), ihmiset olivat paljon "sivistyneempiä" kuin arabimaissa yleensä jne. Mutta siellä myöhemmin sattunut terrori-isku säikäytti minut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2017 - 13:47

Muusta en tiedä, mutta joihinkin maihin minua ei saa tällä hetkellä mistään hinnasta.Maailmalla senverran epävakaata....Vaikka Suomi kuuluukin Eurooppaan... En lähtisi mihinkään vahvasti Muslimimaahan juuri nyt....Ehken koskaan.
Seuraavan (pidemmän) reissuni teen Montenegroon !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2017 - 10:31

Kreeta ja Ingles ovat nykyisin vakituisia lomakohteitani.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.02.2017 - 21:13

mahdolliset maat vähenevät koko ajan, ei turkkiin, venäjälle, arabimaihin, israeliin, eikä muihinkaan muslimimaihin.ei pojhois-afrikkaan eikä paljon eteläänkään. huh huh. lomapaikat loppuu kun ei kovin kauaskaan haluta lähteä ;)