Miksi et matkustaisi Kap Verdelle?

Avainsanat: kap verde

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2015 - 17:08

Tuulen huuhtoma takapuoli, eli siis ei rahaa matkustaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2015 - 15:34

Ei vaan jotenkin kiinnosta se paikka ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2015 - 21:37

Kap Verdellä on tietääkseni kaksi kohdetta, jonne tehdään valmismatkoja. Olen saanut tietää, että Kap Verdellä on rikollisuutta, mutta sitä en tiedä, että yllättävätkö varkaat, jos pidät rahasi hotellin tallelokerossa ja jätät korusi Suomeen. Joka tapauksessa on ihmisiä, jotka syystä tai toisesta eivät ole pitäneet Kap Verdestä. Kap Verdellä tuulee ja meressä on vedenalaisia virtauksia ja ranta syvenee monin paikoin nopeasti. Finnmatkoilla on ollut myynnissä joitain huippusuosittuja hotelleja Kap Verdellä eli, jos matkalaiselle riittää se, että suurin osa lomasta kuluu hotellialueella, niin Kap Verdeltä löytyy varmasti hyvää- tai parempitasoista majoitusta. Ja sen tiedän, että matkanjärjestäjä tekee myös retkiä Afrikan mantereelle ja tämä, jos jokin kuulostaa mielenkiintoiselta. Varmaan löytyy heitä, jotka suosittelevat ko. kohdetta ja heitä, jotka eivät välttämättä Kap Verdelle mieli.

Lähteet:
oma kokemus netin antamasta tiedosta sekä muualta saadusta tiedosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2015 - 00:16

Finmatkat mainostaa Kap Verdeä hyvänä paikkana sille joka kaipaa rauhallista lomaa ja haluaa lomallaan "vain olla". Samaista paikkaa kehutaan myös hyvänä rantalomakohteena, joka sopii erityisesti rentoa auringonpalvontaa hakevalle. Joillekkin tälläisiä "ajanvietteitä" tarjoava lomakohde voi sopia muttei minulle. En halua lomallani "vain olla", palvoa aurinkoa, ja ehkä vaellella paikasta toiseen kiireettömästi maisemia ihaillen. Halua lomallani nähdä ja kokea monia uusia paikkoja,tapahtunia jne. Siksi Kap Verde ei ole minun lomapaikkani niinkuin ei muutkaan sen kaltaiset lomapaikat.