aiotteko tehdä uudenvuodenlupauksen? oletteko tehneet edellisinä vuosina? onkos lupaukset pitäneet?

onhan tässä vielä aikaa miettiä... kategoriassa ajankohtaisuus..

Avainsanat: uusi vuosi uudet kujeet uudenvuodenlupaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2008 - 12:10

Tuntien itseni en tee uudenvuodenlupauksia. Mieleni vaihtuu kumminkin. Tai unohdan mitä olen luvannut itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2008 - 08:15

olen tehnyt joka vuosi uudenvuoden lupauksen, useitakin. Mutta ne lupaukset ovat kestäneet korkeintaan viikon.Eli minun täytyy tehdä joka vuosi samat lupaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 09:30

En tee mitänä lupauksia, on jo sen verran ikää ettei tarvitse! Ei ole mtiänä paheita jotan ei ole tarvis muuttaa elämäntapaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 15:49

En tee uudenvuoden lupauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 19:23

Mie en tee Uudenvuodenlupuksia ollenkaan, elikkäs melkkesti voisin tehdä semmoisen lupauksen etten lupaa mitään.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 18:24

Olen pari tainnut tehdä mutta en usko että lupaukset ovat pitäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 01:27

yksi mulla on pitänyt, parikymmentä vuotta sitten lupasin, että tähän loppuu lupaamiset ja se on pitänyt ainakin tähän asti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 00:48

on tossa pari ikuisuushommaa ollu jo vuosikausia jonossa, voisihan niitä lailla taas ensivuodeksikin

enpä ole paljon lupaillut, yleensä on tullut pidettyä se vähä mitä mitä lupasi