Millainen on Tagoror hotelli.? Entä missä on lähin paikallinen ruokakauppa.?

Avainsanat: espanja playa del ingles

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2014 - 19:34

Seudusta laajemmin käytetään yleisesti myös nimeä Maspalomas, kyllä sieltä löytyy kaikenlaista tietoa:
Siinä ihan hotellin kulmilla, vähän alaspäin Av. de Tirma kulmassa on/oli sellainen Supermercados. Ylempänä liikenneympyrästä löytyy parikin Supermarkettia, kuten HiperDino.

Tjäreborg kertoo sivuillaan:
www.tjareborg.fi/kanariansaa...es/tagoror
Tagoror on yksinkertainen huoneistohotelli, joka sijaitsee hyvällä paikalla Playa del Inglésissä. Yumbo-ostoskeskukseen on vain 10 minuutin kävelymatka ja Playa del Inglesin ranta sijaitsee vain muutaman sadan metrin päässä. Hotellissa on pieni allasalue aurinkotuoleineen.

kartalla: plus.google.com/105531030929...&hl=fi

Zoomaile Googlen katunäkymiä:
www.google.fi/maps/place/Apa...bee851f5e0

TripAdvisor www.tripadvisor.fi/Hotel_Rev...lands.html
Booking.com: www.booking.com/hotel/es/apa...or.fi.html
Trivago: www.trivago.fi/playa-del-ing...oror-94110

Suomi24 keskustelussa: Hotelli Tagoror, Playa del Ingles
keskustelu.suomi24.fi/node/4718440
sekä Yumbo Centrumista yms. ostareista:
plus.google.com/local/Maspal...&hl=fi

ja lisääkin juttuja löytyy:
www.google.fi/search?q=Hotel...del+ingles

Lähteet:
nettitietoa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2014 - 23:58

Ruokakauppa näkyy olevan viereisessä talossa. Supermarget?