Löytyykö Fuengirolasta askartelutarvikeliikkeitä tai Disney-tavaraa?

Olen lähdössä syyskuussa Fuengirolaan viikoksi ja kysyisinkin nyt teiltä, oletteko törmänneet matkoillanne askartelukauppoihin? (paperitavaraa, liimoja, leikkureita, nappeja, ompelutarvikkeita tai kankaita) Keräilen myös Disney-tavaraa ja ottaisin vinkkejä vastaan myös niistä myyvistä liikkeistä. Ostaisin mielelläni erilaisia Disney-figuureita tai vaatteita lapsille.

Lisätty: 14.08.2014 - 22:01

edit. Putte_46 linkkaama google+ (eka linkki) oli tosi hyvä, olen sen kautta löytänyt hakusanoilla regalo ja juguette kivoja lahjatavara ja lelukauppoja ympäri Fuengirolaa. Disney Store löytyisi Malagasta, sinne suuntaan jos aikaa on. Olen nyt tulostanut kartan, johon olen numeroinut kaikki käymisen arvoiset liikkeet aukioloaikoineen - kiitos kovasti kaikille kommenteistanne!

Avainsanat: fuengirola espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2014 - 15:11

Kyllä luulisi löytyvän, tai sitten Malagasta, kokeile esim. näitä hakukoneita ja käytä luovalla tavalla hakusanoina näitä tai espanjalaisia vastineita.
Käännöskone translate.google.fi/?hl=fi&a...=fi#fi/en/
Disney stuff, needlework, fabric, pen-and-paper or stationery shops in Fuengirola Spain

plus.google.com/local/Fuengi.../papereria

www.google.fi/search?q=hobby...i:official

www.andalucia.com/fuengirola...opping.htm

costadelsol.angloinfo.com/bu...ory/search

www.yelp.com/search?cflt=sho...p&cflt

118finder.com/comp/178,all-c...ectory.htm

Kirjaudu tuolle sivulle niin voit siellä kysyä vaikka suoraan paikallisilta www.fuengirola.fi/?q=palveluhakemisto

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2014 - 13:59

En tiedä Fuengirolan askarteluliikkeistä enkä Disney-liikkeistä eikä tiennyt ystävättärenikään joka asuu miehensä kanssa aina puolet vuodesta Marbellassa ja käy paljon Fuengirolassa ostoksilla, mutta jos Disney-kamaa etsit etkä ole Disneylandiin menossa mene Milanoon. Siellä on neljäkerroksinen "tavaratalo" täynnä pelkkää Disney-tavaraa. Veljeni, avovaimonsa ja ainokaisensa, meidän pikkuprinsessa, joka nyt on 7-vuotias, olivat jollain Sisilian/Korsikan-reissullaan mennen tullen Milanossa ja veljentyttäreni oli ihastunut tuohon Disney-liikkeeseen niin, että hänet oli lopulta ollut pakko kantaa pois sieltä. Siellä oli ollut mm. käsipeili, johon kun katsot ilmestyy Prinsessa Ruususen kuva :):). Pidän kuitenkin itsestään selvänä, että Fuengirolan kokoisessa kaupungissa on kauppoja, joista löytyy paperitavaraa, liimoja ja ompelutarvikkeita. Ja Malagassa nyt sitten o ihan mitä vaan. Toivottavasti löydät kaiken haluamasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.08.2014 - 21:47

eiköhän löydy ;)