Onko kukaan käyttänyt krabitaxi.com palveluja siirtymiseen thaimaan sisällä?

Näyttää olevan halvempia kuin sisäiset lennot... Ollaan menossa Khao Lakista Krabille ja tuolla on hinta per auto noin 65euroa kahdelta hengeltä, kun lennot maksaa alkaen 77€ per nokka. Säästäis ihan jokusen pennin, mutta ois kiva kuulla mielipiteitä ensin, jos joku on kyseistä palvelua käyttänyt. :)

Lisätty: 30.06.2014 - 14:09

Lämpimästi suosittelen näitä tilaustaxi-palveluita. Käytettiin muutamassa yhteydessä ja toimi hienosti. 10+

Avainsanat: khao lak taksi taxi krabitaxi halvempi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 01.04.2014 - 09:24

Ei kai kukaan Khao Lakista aio lentää Krabille vaan matka tehtänee aina bussi-systeemillä tai taksilla, jotka monesti turistien tapauksessa tarkoittavat samaa - siksi vertailu on vähän kaukaa haettu. En ole käyttänyt krabitaxi.com palveluja, mutta äkkiä tutustuessani hinnat ovat normaalia Thaimaa turistihintatasoa; eivät ehkä korkeimmat mutta eivät missään tapauksessa halvimmatkaan. Koska VIP-taksiyrittäjiä on Khao Lakissa runsaasti, kyyti Krabille järjestynee paitsi krabitaxi.com -palvelulla myös kaikilla muilla taksisuhriyrittäjien palvelulla. Hinta laksee, mikäli taksi jaetaan muidenkin matkalaisten kesken eli otetaan kyytiin lisää matkalaisia. Autoilla ajetaan kovaa, hyvin kovaa.