Olemme lähdössä Koh Lantalle ja haluaisemme Bungalow majoituksen rannalta ja läheltä keskustaa? Suosituksista kiitollinen.

Avainsanat: koh lanta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 01.03.2014 - 09:36

Sain matkamessuilta kirjan: Koh Samui ja Siaminlahti , melkein 300-sivuinen aivan upea, hienosti toteutettu matkaopas. Eli ei varsinaisesti koske Koh Lantaa, koska sehän on Thaimaan länsirannikolla eikä Siaminlahden puolella, mutta kirjoitan tämän sinulle kuitenkin, koska tästä voi silti olla sinulle hyödyllistä yleispätevää tietoa. Kirjassa sanotaan yleisesti Thaimaasta, että mihinkään rantakohteeseen ei sinänsä tarvitse varata majoitusta etukäteen, koska valikoimaa on. Majoituksen voi varata lentokentältä, suoraan hotellin vastaanotosta tai luksushotellien osalta myös paikallisten matkatoimistojen kautta. Missä tahansa yövyttekin, siellä tulee olla vähintään jonkinlainen tuuletin, koska muuten nukkuminen voi olla tukalaa kuumuuden takia, Monissa halvoissa bungaloweissa on ainoastaan katossa tai pöydällä hyrräävä tuuletin (fan). "Yhden hengen huone" (single) saattaa soveltua kahdelle, koska sängyt ovat yleensä leveitä (niissä on kaksi tyynyä). Kahden hengen huoneessa (double) voi olla kaksi erillistä sänkyä (twinbeds), jotka voivat olla leveitä tai kapeita. Tarkista asia etukäteen. En tiedä, miten kokenut Thaimaan kävijä olet, itse en ole päässyt sinne vielä kertaakaan, eli tämä kaikki on vain lukemaani. Toivottavasti tästä on sinulle kuitenkin jotain hyötyä.

Lisätty: 01.03.2014 - 10:45

Samaisesta oppaasta: Tietoa kannattaa hakea myös seuraavista osoitteista; Thai ry (Thaimaa-Henkisten Aktiivisten Ihmisten rekisteröity yhdistys), www.thairy.net, www.ulkosuomalainen.com/thai...ndex.html, Thai Club Finland (Vuodesta 1980 toiminut yhdistys) www.thaiclub.fi

Lähteet:
Suomalainen Matkaopas; Koh Samui ja Siaminlahti, Markus Lehtipuu