Seuraava matkani saattaa viedä minut Las Palmasiin. Millainen paikka se nykyään on ?

Lisätty: 24.12.2013 - 03:25

En ole ollut Las Palmasissa sitten 1980-luvun alkupuolen.

Avainsanat: las palmas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2013 - 22:07

Viimeksi pari vuotta sitten menimme kehätietä pitkin kylän vierestä Are Hucasin rommitehtaalle saaren ympäri kiertoajelulla. Muuten asuin viikon Playa del Inglesissä ja sekin kylästytti 6 peräkäisellä käynnillä vuoden välein. (Kiitti mulle riitti.)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2013 - 01:47

En tiedä koska olet viimeksi siellä käynyt, mutta nykyinen Las Palmas on siisti ja mukava paikka. Olen käynyt usein 2000-luvulta lähtien. Nykyisin voin suositella. Tottakai matkan onnistumiseen vaikuttaa myös hotellivaihtoehto ja -sijainti. Las Palmas oli 70-luvulla tosi rähjäinen, haiseva ja muutenkin epämiellyttävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2013 - 10:44

Siisti,kansainvälinen ja täynnä mahdollisuuksia....Laatukauppoja ja muutakin ajanvietettä.Suosittelen!