Oletko käynyt Krabilla? Onko totta, mitä "vieras" kirjoittaa Napsuun 8.10.2013?

Lisätty: 11.10.2013 - 16:30

Napsusta löytyy Krabin kohdasta vieras-nimimerkillä 8.10.13 päivätty kirjoitus ja toivon, että saan muilta Napsulaisilta tietää, että pitävätkö ko. asiat muiden Krabilla käyneiden mielestä hyvin paikkansa.

Lisätty: 16.10.2013 - 20:32

Kiitos terhi vastauksestasi l. parempi fiilinki jo, mikäli nyt päädyn kera seurueeni Thaimaan kamaralle tulevalla hiihtolomallamme. Minulla ihka samoja mietteitä kanssasi. Ts. Krabiin olisi kiva saada tutustua. Hyvää viikon jatkoa ja terhille myös mukavaa lomamatkaa Krabille! :)

Avainsanat: koh lanta ao nang krabi matkakuumeko trang

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2013 - 17:49

Löysin sen tekstin (matkavinkit) kirjoituksista. Kerran ollaan kaveriporukalla Krabille matkustettu ja 30 marraskuuta olis tarkoitus taasen mennä. Ei se nyt niin turistirysä ole mitä tekasti antaa ymmärtää. Tai riippuu tietenkin siitä että millaista matkaa etsii ja mitä siltä toivoo. jokapaikkaan mihkä matkustat on turisteja ja nekin kohteet on erikseen mitkä ei ole turistirysiä. Krabi on pienempi ja vähemmän iltameininkiä ja isoja kauppoja ao Nangissa ei ole. (Krabin keskustassa on isommat kaupat) Mielestäni juuri sopiva paikka kun en itse tykkää hirveestä ihmismassasta, mutta en kuitenkaan ihan "kuolleestakaan" meiningistä. Ao nangilla on kaunis ihana uimaranta ja pieniä kojuja muutama baari hyviä ruokapaikkoja. Ihan rannassa on hierontakojuja jne jne.. Suosittelen paikkaa sille joka ei tykkää liiallisesta väenpaljoudesta, mutta ei autiotakaan saa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.10.2013 - 23:23

En löytänyt kyseistä vastausta.
Sanon vain yleisesti, että se miten minkäkin paikan kokee, on matkalaisessa itsessään.
Ei missään muualla eletä kuin Suomessa. Pitää olla ymmärtäväinen reissatessaan.