Voisitteko viestitellä, että onnistuimmeko, kun valitsimme ekaksi Taikkujen kohteeksi Kata Noi Beachin ja mukaan lähtee pari muksua?

Lisätty: 09.08.2013 - 23:57

Thanksit molemmille teistä. Tervetuloa kaikki Kata Noi Beachille helmi-maaliskuussa 2014 ja pidetään kunnollista profiilia yllä "me" kaikki suomalaiset!

Lisätty: 11.08.2013 - 20:16

Meduusat tai metaanit ovat jo mietityttäneet. Ulkoministeriön sivulta löytyy varoitus, muttei sen tarkempaa tietoa. Oliko joku toinen konsti, joka ennaltaehkäisisi meduusan piston. Aivan, kun olisin jostain kuullut, että etikka tms. auttaa jo ennalta entä ennaltaehkäisevätkö kotimaiset hyttyskarkotteet thaimaalaisten ötököiden pistot? Jos ottaa esim. 1/2 allergiatablun, niin hyttysten pistot eivät lainkaan tunnu, tarkemmin en tosin tiedä, että pistävätkö hyttyset btällöin lainkaan, jos ottaa cetrizinin. Eli uskallammeko lähteä Taikkuihin ja palata kotimaahan iloisin mielin vaiko kannattaako meidän vaihtaa matkan kohde?

Lisätty: 21.08.2013 - 21:20

Kiitos vinkistä. Onko sinulla tietoa, että onko Katathani Beachissä vuoteiden päällä moskiitto- tai hyttysverkkoja? Ja voisitko antaa minulle jotain muuta tärkeätä tietoa, joka liittyy kaukolomalle lähtöön? Onko Thaimaa lapsille turvallinen l. tarvitseeko vanhemman pelätä, että, joku ryöstää lapsen viereltä? Thaimaassa ilmeisesti tuulee l. lämpöä kestää hyvin, mutta kärventyykö iho nopeasti? Onko syytä suojata iho suurilla auringonsuojakertoimilla ja pitääkö esim. hotellin uima-altaalla pitää uidessa lakkia?

Avainsanat: kata noi beach thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2013 - 07:59

Hyvä valinta,muttaa kannattaa varoa meduusoja,isoja noin 30cm halkaisija pyydysrihmat noin 2m pitkät,ei yleensä aiheuta kuin polttavaa kirvelyä,sitruunamehu auttaa kirvelyyn,olen muutaman kerran törmännyt niihin taimaassa , sillä rannalla 2x

Lisätty: 21.08.2013 - 17:08

illalla thai moskiitot lentää noin 50cm lattiasta,iltaisin sukat ja pitkät housut jalkaan,niin niistä ei ole harmia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.08.2013 - 22:29

Kata on rauhallinen paikka. Itse käyn viereisellä rannalla. Uskon että valitsitte oikean paikan. Mukavaa lomaa - nauttikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2013 - 15:07

toivotaan parasta matkaa niin lapsille kuin aikuisillekin.Silloinhan se on onnistunut reisu kun lapstkin viihtyvät.