Kuka mainitsi vuosia sitten Kappadokian?Sain seudun kuvista semmosen kärpäsen,jonka toteutan tänä keväänä,patikoimalla siellä...

Viimeinen niitti on pistämättä,melko varma peli!Jos napsulaisilla kokemusta,kertokaa ihmeessä!

Avainsanat: kappadokia turkki patikointimatka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2013 - 13:54

Voipi olla loisto matka kun tästä lueskelin ja kuvia katselin..
Itse pidän Turkista ja sen ystävällisistä ihmisistä..
Rodokselle menen itse tänä kesänä ja suuntaan päiväksi Marmarikseen.. piti tehdä toisinpäin mutta muut matkaseuralaiset eivät lähteneetkään mukaan...

www.mandalatravel.fi/matkako...ointimatka

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2013 - 12:35

Luulin, että Kappadokia on joku peli tai vastaavaa! Tässä taas yksi neropatti tunnustaa tyhmyytensä;ikinä kuullutkaan moisesta paikasta.Sillä paikastahan tässä on kysymys? Toivottavasti kerrot sitten (ainakin minä haluan kuulla) millaista siellä oli ja laitat paljon kuvia nähtäväksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 18:46

Hienoihin maisemiin olet menossa, toivottavasti saamme nauttia matkakuvistasi ja kokemuksistasi.