Thaimaa, hedelmäsmootiet, uskaltaako juoda vai saako vatsataudin niistä?

Avainsanat: thaimaa hedelmäsmootie vatsatauti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.01.2013 - 20:58

Aivan ihania. Olen itse erittäin herkkävatsainen, mutten ole niistä kipeäksi tullut, enkä ruuistakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2013 - 20:26

Eiköhän niitä uskalla juoda..en ole kuulut,että kukaan olisi vatsataudin saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.01.2013 - 20:08

itse en joisi ainakaan ensimmäisenä päivänä, ja paikkaa kannattaa katsoa vähän sillä silmällä josta sellaisen aikoo ostaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2013 - 09:47

Juotiin viimekesänä ja paljon, itse join tuota dragonhelmää eniten... Ja ennen matkaahan kannattaa aloittaa nuo maitohappobakteerit, me oltiin kuukausi Thaimaassa ja yhtäkään vatksatautia ei iskenyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2013 - 11:40

Idan vastauksessa puhuu kokemuksen ääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2013 - 22:44

Pappa4 puhuu viisaita,enkä myrkyttäis elimistöäni turhilla maitohappotabuilla,jos ripuli iskee,se iskee ja jos jättää väliin,hyvä niin,perät säästyy yms.Varoitellaanhan syömästä vesimeloonia,koska niitä on ruiskutettu paikallisilla raanavesillä,että olisivat suuria ja komeita...Revi siitä sitten huumoria!