Millaisia kokemuksia Dubaista? Hyviä hotelli vinkkejä ja matkustus ajankohtaa?

Dubai, Palm Jumeirah

Avainsanat: arabiemiraatit (yhdistyneet arabiemiirikunnat) dubai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2011 - 21:07

Jos olet shoppailija, niin tämä on hyvä paikka, ja vaikka et ostosretkiä harrastaisikaan, niin kyllä paikka on näkemisen ja kokemisen arvoinen. Itse olen muutaman kerran käynyt marras-joulukuulla ja sää on ollut sopiva.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.10.2011 - 21:42

Ei ole muita kokemuksia kuin mitä kuulin Finnairin lentoemoilta, jotka joutuivat pitämään siellä pakollisen vapaan lennoilla Thaimaaseen. Eivät tykänneet ollenkaan. Kokivat paikan hyvin ahdistavaksi. Mutta se oli heidän mielipiteensä. Varmasti siellä on ihan hyvä lomailla, kun noudattaa maassa maan tapoja ja muistaa, ettei se ole perinteinen rantalomakohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 22:59

Maassa asuneena ja siellä usein lomailleena voin suositella mikäli tykkää arabikulttuurista. Siedettävän lämmintä ei siis huippukuumaa on näin talvikuukausina. Marras-, joulu, tammikuu aina tuonne huhtikuulle asti. Sen jälkeen alkaa tajuttomat helteet ja kosteus joka on todellakin hankalaa kestää. Netistä löydät tietoa helpoiten. Jos alan kertomaan niin siitä syntyy romaani. Itse lomailen siellä mieluiten tammi- tai helmikuulla. Hotellit ovat huipputasoisia melkein kaikki. Minua ei ole ahdistanut siellä koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 01:10

Monet ovat Dubaita kehunneet.. ystäväpiiristäni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 14:03

Shopppailijan paratiisi, tammi-maaliskuulla ilmasto kuin Suomen kesä eli ei liian kuumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 14:09

Samaa olen kuullut lentohenkilökunnalta etteivät pidä paikasta lainkaan. Itseäni kiinnostaa paremminkin luonto, kaupunkikulttuuri (vanhempai) eikä tuollaiset tehdyt systeemit. En usko että ikinä tuonne suuntaan jos tämä järki päässä pysyy.
Kaikkea saa jo Euroopasta ja paremmassa paketissa.