Maa järisi turkissa,onko tuttujasi järistys alueella?

Kamalaa taas jälleen.

Avainsanat: turkki maanjäristys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2011 - 10:13

Turkissa ei ole tuttavia eikä tuntemani ihmiset lomaile koskaan Turkissa.

Lisätty: 24.10.2011 - 13:33

Itä-Turkissa ei ole turistirysiä joten siellä on vaan asukkaita, ei turisteja.

Kysyjän kommentti

Asiallinen ja tietävä vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 18:51

Ei onneksi ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 19:26

ei onneksi ole , mutta järkyttävää oli kuulla uutisista tuosta .. taas liitin kätöset yhteen ja kiitin , että sain syntyä tänne kauniiseen kotomaahamme Suomeen .. missä ei onneksi ainakaan vielä ole mitään kovin mullistavia sääilmiöitä eikä järistyksiäkään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 19:38

Jokohan Tutut ehti mennä Etelä Afriikkaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 21:22

Ei ole tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 21:27

Pallomme taas näytti mahtinsa...
Onneksi kukaan tuttuni ei ole siellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 22:17

EI onneksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 23:13

Itä-Turkki ei ole kovin tunnettu turistirysä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 23:26

Ei ole tällä hetkellä.Tulivat pois sieltä pari viikkoa sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 09:31

Ei tietääkseni ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 10:00

Maa järisi ja minä vähän uumoilen, että järisee vielä muuallakin ja odotan tulivuorenpurkauksia.
Nämä eivät ole ns. uskvien höpötyksiä, vaan tiede lehtiä seuraamalla olen tullut tähän tulokseen.
Ollaan onnellisia täällä pienessä kyyhkyslakassa kun vielä olemme säästyneet pahimmilta
kolauksislta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 10:32

Ei ole ketään tuttuja tuolla alueella.Mutta ihmisen pitää kovia kokea, kun järistys alueella sattuu asumaan tai olemaan. Nytkin mennyt ainanki yli 200 ja sairaaloihin viety yli 1000 ihmistä. Alussa vasta pelastukset.
Pelkoa siitä tulee jokaikiselle päivälle. Miten voi elää yleensäkään.Se tulee kun salama.Nyt taitaa olla ajanjakso että niitä tulee tämän tästä. Tulivuoriapurkaantuu, tulipalojariehuu,koviasateita,ukkosmyrskyjä,tornaadoja,aikapaljon kaikkia tsunamejakin.
Suomi toistaiseksi aika vähällä sää ilmiöillä selvinnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 23:28

Maanjäristykset ovat aina kamalia, ovat ne sitten missä vain. Ei tiettävästi ollut tuttuja siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:32

Surullista, ei minulla tuttavia siellä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 22:55

Ei tuttuja järistysalueella.