Langkawi vai Kuuba? Onko kukaan käynnyt molemmissa, perustelut miksi?

Avainsanat: langkawi kuuba

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2011 - 06:55

Ei näköjään ole molemmissa käyneitä. Noubodi on hyvä ja käy jotta pääsee kertomaan meillekin:
www.napsu.fi/haku/?domains=w...amp;sa.y=9

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2011 - 09:53

Samat sanat kuin edelliseen kyssäriin;Jumppis jne.Itse olen käynyt vain Kuubassa ja liputan latinomeiningin puolesta eli ota siitä sit selvää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 10:00

Kummassakaan en ole käynyt, muuta Kuuba olisi ensimmäinen vaihtoehto, nyt kun siellä vielä näkyy paljon sellaista mikä meiltä on hävinnyt, esim. ne ihanat vanhat amerikanraudat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 10:46

Kummassakaan en ole känyt mutta jos menisin niin taatusti Kuubaan karnevaaliaikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2011 - 14:46

Kuubaan..Kuubaan ilman muuta ennen kuin jenkit valloittaa senkin paikan ja pilalle menee koko maa sen mukana... Mene ihmeessä sinne vielä kun voit nähdä sen "vanhan" Kuuban meiningin.
Suosittelen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 22:22

En kummassakaan. Dominikaanisessa tasavallassa ja sehän on melkein kuin Kuubassa kävisi. Toista kertaa en mene ko. maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 19:08

Perusteluja ei tule, mutta nokka kohti Kuubaa!