Olen kirjoittamassa euroopan maiden pääkaupungeista. Kertoisitteko vähän vinkkejä tukholmasta? Tiedot ei julkiseen käyttöön, vaan itselleni ja perheelleni.

Tukholma, matkaopas, vinkki

Avainsanat: tukholma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 19:28

Oma kokemukseni liittyy risteilyreissuihin sinne. Vanhan kaupungin läpi kävelyyn ja muutamassa puodissa käyntiin. Tuossa linkki jossa virallista tietoa Tukholmasta:
www.visitstockholm.com/fi/

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta Ida!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 20:41

Vanha kaupunki oiva paikka shoppailuun, suosittelen...

Gröna Lund tivoli, kummitustalo voittaa kaikki kummitustalot ym.. ja tivoli huomattavasti parempi kuin Linnanmäki tai Särkänniemi, halvempaa ja pääpalkintoja voittaa melko moni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 21:25

Vanha kaupunki hieno paikka ihan vaikka vain kuljeskella, Kuninkaanlinnan aarrekammiot voisi käydä katsastamassa tai Hallwylska Museet, joka on pieni kotimuseo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 00:36

Maanalaisten verkko pitää mainita ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 08:28

www.transcal.se/
tuollakin infoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 10:08

Tietoja löytyy runsaasti vaikkapa googlella. Eiköhän tiedot pitäisi itse hakea/tietää.