Tietäisikö joku miten Roomasta Fiumicinosta pääsee Sperlongaan.

Aiomme lentää Roomaan ja sieltä pitäisi päästä eteenpäin Sperlongaan esim. junalla.

Avainsanat: sperlonga italia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2011 - 22:23

Fiumicinolta on suora junayhteys, Leonardo Express, Terminin asemalle ensin klo 7.37 ja sitten tunnin välein klo 8-22. Matka kestää noin puoli tuntia. Fiumicinolta on myös paikallisjunayhteys Ostiensen, Trasteveren ja Tiburtinan asemille. Ostiensen ja Tiburtinan asemilta on mahdollista vaihtaa Rooman metroon ja jatkaa sitä kautta Terminin asemalle. CO.TRAL:in bussit liikennöivät Fiumicinon lentoasemalta Tiburtinan asemalle öisin 90 minuutin välein ja matka kestää noin 45 minuuttia. Lisätietoja: Leonardo Express - aikataulut ja hintatiedot

wikitravel.org/fi/Lazio

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2011 - 04:26

Apostolin kyyti on varmin!

Kartta; goo.gl/maps/x1SG
tai: goo.gl/maps/vOZ7

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 10:03

Ajomatka on noin 135-150 reitistä riippuen. Oheisen linkin mukaan taxi maksaa 220 €. Jos teitä on useampi jakamassa kustannuksia, niin saattaa olla hyvinkin edullinen vaihtoehto. www.worldtaximeter.com/rome/.../SPERLONGA

Fiumincino-Roma Termini maksaa 14 €/suunta. Osta lippu asemalta ja MUISTA leimata se laiturilla, sillä junassa on jo sitten myöhäistä ja jos tarkastaja sattuu samaan kyytiin saat lisämaksua 80 €.
Roma Terminiltä junalla Fondi-Sperlonga asemalle, n. 6 €. Tästä linkistä saat aikataulut orario.trenitalia.com/b2c/np...annel=tcom