Jos tefloniin ei tartu mikään, miten se saadaan kiinni paistinpannuun?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.05.2011 - 22:52

Vai ei tartu, tervetuloa meidän kyökkiin katsomaan....!!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2011 - 11:09

teflon voidaan kiinnittää usealla eri tavalla.
täältä löytyi vastaava kysymys:
igs.kirjastot.fi/fi-FI/iGS/k...discussion

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 11:29

Teflon tarttuu pannuun, kun se kuumennetaan. Jos lämmität teflonpannua liikaa, teflon irtoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 11:37

Kyllä mä olen saanut tarttumaan siihen kaikenlaista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 12:06

Kyllä saa teflonin poiskin... käyttämällä väärin...

Kotitalouksissa teflon on tunnettu pannujen pinnoitteena. Sen sulamispiste on 327 °C. Pintojen pinnoittaminen teflonilla on ongelmallista, koska se ei tartu muihin materiaaleihin. Pinnoittaminen tapahtuu yleensä sintraamalla teflonpulveri kiinni pintaan.

fi.wikipedia.org/wiki/Teflon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 13:51

Kyllä tarttuu teflon teräkseen. Teflon pinnoitteen päällä vedin 300 000 kg:n painoista kappaletta tunkeilla jo 70-luvulla. Lämpeni ja sintras kiinni koneistettuun liukuteräkseen. Nostimma ylös kipaleen ja vaihdoimma terveet levyt väliin ja homma jatkui sekä tuli hoidettua.
Kitka oli kyllä luvattu alle 10%.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 13:57

Teflonia ei saa laittaa tiskikoneesee, Täytyy käsin tiskata ja puisilla lastoilla raapia. Aika myrkky tuokin aine.Tarttuu pohjaan kaikki mahdollisnen ja mahdoton.Ei minulla tefloneita enään.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 31.05.2011 - 14:51

Helposti. Tarvitaan vain teräksinen lasta ja kaksi kananmunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 18:17

Joo vanha kunnon valurautapannu on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 18:28

Käytössäni on toistaiseksi pari huippulaadukasta teflonpannua, mutta kun niistä aika jättää, en aio uusia ostaa. Arveluttaa nämä myrkyt mitä pinnoitteisiin käytetään. Sitä en tiedä miten teflon saadaan kiinnitettyä pannuun, mutta totisesti toivon että se pysyy siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 22:55

En tiedä miten kiinne saadaan..Teflonpannut hyviä uutena..mutta äkkiä menee pinta vaikka miten noudattaa ohjeita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 10:26

Kait ne sen kuumentamalla siihen kiinnittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 19:53

Heti piti liimalla se on laitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 16:29

Poltetaan pohjaan, johan tarttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 21:41

Teflonin takapuoli on tarttuvaa.