No Napsulaiset.Nouseeko lauantaina koneita HKI -Vantaalta ilmaan vai ei?Jäänkö lomallani Suomen tuhkapilveen?

Kenelläkään sisäpiirin tietoa?

Avainsanat: loma tuhkapilvi suomi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2011 - 19:45

Ei löydy sisäpiirin tietoa, mutta toivottavasti pääset aloittamaan matkan, on aika tylyä, jos näin lähellä lähtöä matkaan tulee mutkia....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2011 - 19:50

Ilmatieteen laitos: Tuhkapilvi ulottuu Suomeen keskiviikkona. Tilannetta seurataan tehostetusti. Jos tuhkapilvi vaikuttaa lentoliikenteeseen, ilmailuviranomaiset tiedottavat mahdollisista lentorajoituksista.
www.aamulehti.fi/cs/Satellit...kkona.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 19:54

Tuskin löytyy sisä-tai ulkopiirin tietoa.Seuraa sää-ja lentotiedotuksia,kaikkea mahdollista...Tylyä on myös odotella "jossain" kotilentoa ja/tai kiertää mutkien kautta kotiin(kokemuksen syvällä rintaäänellä 2010)Nyt Espanjassa veikkaillaan tuhkapilven tuloa loppuviikolla sinne päin??!!Skotlantiin tuloon ainakin varautuvat saarilla...who knows?

www.nelonen.fi/uutiset/kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 20:02

Kyllä se on vaikea ennusteen perusteella odotella lähtöä. Parempi kuin rauhoittaa mielensä ja
toivoo ainakin pääsevänaä lähtemään.ei tulut sunnuntain ja sitä suurta tuhkapilveä, joten jospa se
pienikin nyt antaisi Sinulle lähtörauhan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 20:26

Toivon mukaan kone nousee,ja pääset lomalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 20:31

Pitää muistaa,että turvallisuus on tärkeä juttu,toivotan kuitenkin onnistunutta lentoa ja hyvää lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 20:35

Suomeen tuhkapilvi saapuu keskiviikkona, voi kestää viikkoja. Kuuntelin juuri YLEn uutiset. Toivottavasti tältä säästyttäisiin. Pidän peukkuja, että pääset ansaitsemallesi lomalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 21:30

Kyllä ne koneet ajallaan lähtee paitsi ehkä Islantiin. Ole huoletta ja hyvää matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 21:47

No tuo on aikas paha seuraas vaan uutisia, turvallisuudestahan on kyse...

Lisätty: 23.05.2011 - 21:59

www.iltalehti.fi/uutiset/201...4_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 22:39

Veikkaisin että kyllä nousee. Nuthän on puhuttu että etelä Suomeen se saapuisi keskiviikkona .Sadetta myös luvannut että eiköhän tuo huuhtele alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 22:59

varuillaan ovat ilmatilojen suhteen:
www.reuters.com/article/2011...KP20110522

mutta toivottavasti pääset lomalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 06:19

Jännittää kovasti..pääseekö tässä itsekään lentoon lauantaina. Ei ole sisäpiirin tietoa joten täytyy vaan seurata tilannetta ja toivoa parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 08:06

Toivottavasti nousee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 08:44

Vaikeata sanoa miten menee... miehelläni on jonkinlaista tietoa asioista eli saa tietoa enemmän kuin moni muu. Ennustaa tuota ei voi kovin pitkäksi ajaksi, riippuu mm. tuulista miten kauaksi ja mihin suuntaan tuuli tuhkaa vie. Nyt tulee koostumukseltaan erilaista tuhkaa kun vuosi sitten ja viranomaiste ja asiantuntijat ovat nyt paremmin tietoisia asioista kun vuosi sitten. Rajat eivät ole niin tarkat nyt kuin oli silloin.
Meillä on Finnairin lento ensi maanantaiaamuna, toivotan parasta. Ko. yhtiö oli edellisellä kerralla tarkin kaikista.
Aamulla tuli mieleen miten on, saako korvauksia kun on kyseessä ns. valmismatka. Onhan kyseessä luonnonilmiö...mutta emme stressaa asian johdosta.

Lisätty: 24.05.2011 - 14:25

Tarkistin korvaustilanteen, ei hätää senkään suhteen. En ole myöskään niin pessimistinen että olettaisin viikkoja kestävän lentokiellon tulevan tällä viikolla voimaan, niinkuin joku "maalaili".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 11:38

Uskoisin, että nousee. Toivotaan ainakin niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 12:12

jos nyt sinne pääset niin voip ol takasin päin vaikeampaa .. ei ol ku arvaus vain .. ei siis mittää tietoo mistään ..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 24.05.2011 - 15:17

Nousee nousee, vaikka väkisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 23:06

Ei tuhkien pitäisi vaikuttaa Suomen lentojen nousuihin eikä laskuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 02:17

Lento lähtee normaalisiti ja sää perillä on helteinen!
www.eltiempo.es/cadiz.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 05:18

Pidetään peukkuja että pääset ilmaan, ja lomasi ei mene pipareiksi. Oikein kaunista ja antoisaa matkaa sinulle!