Tiedättekö mikä on ePossu? Oikein keräysluvan kanssa...

selvisi hetki sitten nettipankissa:

ePossu-palvelulla voit säästää joka kerta, kun maksat kortillasi. Säästöön siirto tehdään korttiin liitetyltä tililtäsi ja siirretään valitsemallesi tilille. (Palvelu kattaa maksamisen kaikilla tiliisi liitetyillä korteilla, myös käyttöoikeuskorteilla). Tämä säästämismuoto sopii sinulle, kun käytät usein korttiasi maksuvälineenä. Yllätyt iloisesti siitä, kuinka nopeasti pienistä summista kertyy iso säästö ePossuusi.

Voit ottaa ePossu-palvelun käyttöön, kun sinulla on käyttelytili, johon on liitetty kortti, sekä tiedossa Nordea pankissa oleva tili, jolla haluat säästää. Palvelu on maksuton.

ePossun avulla voit tukea Naisten Pankkia, joka on Kirkon Ulkomaanavun hallinnoima rahasto. Kun haluat lahjoittaa, näppäile ePossu palveluun saajan tiliksi Kirkon Ulkomaanavun lahjoitustili 174530-132094.

Aina kun käytät korttia ostosten maksamiseen siirtyy lahjoitustilille automaattisesti valitsemasi säästötavan mukainen summa. Nordean kulut ePossu-lahjoitusten välittämisestä ovat 10 prosenttia lahjoitetusta summasta, mikä kattaa toiminnasta aiheutuvat kustannukset omakustannusperiaatteella. (Keräyslupa 2020/2011/563)

Tässä näet tilisi, joihin voit liittää ePossu-palvelun. Napauttamalla Ota käyttöön -linkkiä pääset tekemään ePossu-sopimusta. Napauttamalla Tilit-laatikossa olevaa kysymysmerkkiä, saat opastusta ePossu-sopimuksen avaukseen ja muutoksiin.

Avainsanat: epossu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2011 - 17:03

Jep, ePossu on ollut käytössäni n. puoli vuotta. Tosi kätevää, joka kerta kun maksan Visa Electronilla, niin ePossuun kilahtaa 2 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2011 - 17:58

tiedän mutten käytä,
joku muu sika syö pennoseni ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 18:45

Juu itsekin tänään huomasin tuon, eipä tule itse kyllä käytettyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:01

Eipä ole tullut tuota käytettyä lukenut olen, mutta kun mummolla on niin paljon niitä lapsen lapsiakin, jotka joskus odottavat synttäri tai muuta muistamista. Idea hyvin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:34

Tämä oli minulle aivan uusi asia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:42

Uusi asia minulle. Pankkien huijauksia.
Vanhassa vara parempi. Punainen possu sen olla pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:53

Uusi asia oli minullekin, mutta enpä taida ottaa käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 21:11

Muistaakseni ollut jo pari vuotta markkinoilla. En ole ottanut käyttöön. Teen säästämissuunnitelmat muulta pohjalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 21:30

Olen tietoinen tästä systeemistä,mutta en käytä sitä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 22:44

En ole tiennyt tuosta. Mutta tänäan tajusin kuultuani uutisista siitä huijarifirmasta, että meidän pomomme oli langennut sen pauloihin. Jälleen ollan oikeuskäsittelyssä mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 18:14

Olen kyllä tiennyt ePossusta vaan en ole siitä järin innostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 19:35

en ole kyseisen epossupankin asiakas ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:18

Kiva kun kysyit tuota. Ollut mulle vähän epäselvä asia, mutta sainpa tämänkin tietooni. Oonkin ihmetellyt tuota epossu juttua joka näkyy nordean nettipankissa.