Martta aiheinen kysymys,mitä teillä tänään syödään?

Meillä syödään tänään pihvejä porsaan ulkofileestä, perunoita,soosia ja salaattia tämän Martan mukaan.Jälkiruokaa ei ole.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2011 - 09:24

Lampaan kyljyksiä, erilaisia vihanneksia paistettuna ja raikasta salaattia. Jälkiruokia meilä syödään todella harvoin, tämäkään päivä ei tee poikkeusta.

Kysyjän kommentti

Onnellista äitienpäivää myös sinnulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2011 - 09:29

Ulkogrillistä luvassa pihviä tai vaihtoehtoisesti makkaraa ja grillattuja vihanneksia, kahvi jälkiruokana kenties munkin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 10:00

Ulkona grillaan possunfilettä, ja lohkoperunoita koneessa paistan, fetasalaattia ja jälkkäriksi suklaa vanukasta, ja ilma näyttää sellaiselta että tuolla grillikatoksessa syödään eli ulkoruokinta päivä meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 10:26

Ihana kysymys. Meillä syödään "hornetteja" tällä kertaa uunissa paistettuna, kun ulukona on niin kylymä, että hampaitakin paleltaa. Mausteriisiä, vihreää salaattia ja jälkkäriksi on mustikkarahkaa. Ennen töihin lähtöä juomme vielä kaffeet juustoleivän+lakkahillon kera. Maukasta päivää kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 10:37

Taidetaan edelleen syödä tacoja jäi sen verran aineita vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 10:58

Meillä grillataan tänään pihvejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 11:14

Meillä syödään sitä mitä kaapista löytyy ja emäntä jaksaa itse laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 11:23

Niin se käy minullakin lohikeittoa vain ja reissumiestä, ei sen kummempaa.
Keitin eilen sen keiton, mutta maistamatta jäi, tuli maisteltua niin paljon
tippaleipiä ja munkkeja.
Nyt alkaa paastonaika sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 11:30

Täytettyjä tomaatteja ja täytettyjä herkkusieniä. Sisätiloissa laitettu, ulkona on kylmä ja tuulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 11:54

Broilerinfileitä. Eikä mitään maustesörsselissä liotettuja, vaan tuoreita, itse maustettuja.
Riisi, salaatit, sun muut lisukkeet tietty myös kuuluvat kuvioon. Juomana valkoviini, lapsille itse tehty sima.
Jälkiruoaksi cappucino ja brändytilkka, sekä konditorian pikkuleivokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 12:40

Eilen savustettua lohifilettä...Röstiperunoita paistan..lisukkeena herne-maissi-paprika sekoitusta ja herkkukurkkua...Jäkiruuaksi raperperikiiseli ja vaniljakatiketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2011 - 15:37

Ruisleipää ja lasillinen vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 15:54

Eilisistä muodostetaan kootut teokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 19:23

Kahvia ,simaa ,tuoreita munkkeja, omatekemiä,lihapiirakkaa ja maitokaakaota.Siinä meidän vappupäivän lounas.Päälle pyöräilyä oikein kylmässä tuulessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:03

Broilerin rintafileitä grillattiin, lisukkeena riisiä, kahta salaattia, patonkia ja viiniä. Aloitimme aterioinnin kuohujuomalla ja jälkkäriksi simaa ja munkkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 02.05.2011 - 08:20

Eilen grillailimme possun sisäfilettä, tuorejuustotäytteisiä pekoniin käärittyjä sieniä, ananaksia, maissia ja sämpylöitä. Niiden lisäksi oli lohkoperunoita ja tuoresalaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 12:09

Vapunpäivänä meillä oli moussakaa, en viitsinyt mitään sen hienompaa valmistaa. Tuoreita mansikoita jälkiruokana ja osalla kreikkalainen hunaja-jogurttikakun pala (Stockan herkusta).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 20:23

"Perinteisesti" uusii pottuloit, neljää eri sillii, yks "omatekemä" smetanan ja punasipulin kanssa, graavattuu lohta, pälkäneen perunalipun kera, keitettyi kananmunii ja eilisen janssonin kiusauksen tähteet herkkukurkun kans, namii oli ja muutama lapsonen kävin lapsosineen myös naatiskelemas;)