Löytyykö Gardajärveltä kohdetta, jossa liikuntavammainen pyörätuoli-ihminen jotenkin pärjäisi?

Avainsanat: italia gardajärvi (garda)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 21:08

Näissä nämä käännökset ovat aivan järjettömiä:

Muut kaupungit myös joitakin tasainen Päijät-Hämeeseen, mutta edellä mainitut luultavasti laajin ja helpoin alueet Gardajärven liikuntarajoitteisille. Jotkut kaupungit ovat varsin jyrkkiä katuja ja paljon portaita, joten on luultavasti paras välttää.

En ole kovasti kuljeskellut Gardalla,mutta Malcesine oli aika jyrkkää seutua,mutta linkissä antavat vinkkejä enempi.Kiertoajelu järven ympäri oli kiva tehdä ja tutustua pikku kaupunkeihin.
Pyörätuoli-ihmiselle ei mikään ole este,vaan hidaste.Olin jokunen vuosi sitten purjeveneellä Karibialla,mukana yksi pyörätuoli-ihminen.Eräällä saarella tulliviranomaiset ihmettelivät eivätkä meinanneet uskoa asiaa...mutta toimi.Omat vaikeudet oli,mutta homma hoitui,apuvoimien avulla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 19:35

translate.google.fi/translat...ccess.html

tässä hyvä linkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2011 - 21:19

Yritin etsiä, mutten löytänyt sopivaa kohdetta. Huonosti otetaan pyörätuolipotilaat yleensä huomioon noissa lomakohteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 15:06

Mariaanan vastausta odottelemme. Italian matkailija. Valperi jos sattuu olevan napsuttelemassa osaa vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:35

Muistini mukaan Gardan kaupunki saattaa olla sopiva, kannattaa tutkia netistä jos löytyisi tietoa. Tietysti tuo on aluetta, siis koko seutu, jossa joutuu valitsemaan minne mennä, kivuttomasti ei kaikkialle pääse.
Maanpinnan muodostusta ei voi muuttaa eli vuoristoa ei voi tasamaaksi muuntaa mitenkään. Siinä on se perusongelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2011 - 08:27

Gardajärven Rivassa pärjää pyörätuolilla. Tasainen maasto, rantaa pitkin kulkee hyvä tie. Vanha kaupunki on tietysti nupukiveä, mutta avustajan kanssa pärjää kyllä sielläkin. Pyörätuolin käyttäjiä siellä on, sekä manuaalituolin että sähkärin. Hotellitiedot kannattaa tietysti varmistaa matkanjärjestäjiltä. Ainakin Centro Vela on huoneistohotelli, jossa on hissi ja siten esteetön pääsy kerroksiin.