Noin 40 lomakohdetta vertailtiin ja edullisin kohde tällä hetkellä on?

Avainsanat: halpa loma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 16:44

jos tarkoitat Portugalia, olen samaa mieltä.
edullista oli syksyllä kun siellä pari viikkoa junailin ja laivailin.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Portugali on se edullisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 17:22

vertailussa Portugali oli edullisin lomakohde, toisena Espanja ja kolmas Tsekki. Vuonna 2011.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 19:11

Portugalin ja Espanjan olisin tiennyt, mutta tuo sirkkaliisan mainitsema Tsekki oli hakusessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 22:11

Nuo kaksi ymmärrän ja uskon, mutta henk.kohtaisesti Espanjassa käyneenä olen ihan toista mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 22:20

Kyllä Egypti on varmasti kärkipäässä. Matka on lyhyt ja palvelu täällä edullista tasoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 10:08

En ole havainnut Espanjaa mitenkään edulliseksi lomakohteeksi - samaa hintatasoa kuin Suomessa, ainakin Kanarialla. Portugalin matkasta on jo pari vuosikymmentä, mutta silloin oli tosi edullinen ja ravintoloissa sai hyvän palvelun lisäksi erinomaista ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 10:53

Mitenkähän tuo vertailu on tehty, siinä ei kaikkia maat ole taatusti mukana? Ja mitä asioita on oettu mukaan, onko ollut kyse rantalomapaikosiat vai mistä. Espanja esim. on kallis lomamaana, se on tunnettu tosiasia.
Portugali on mielestäni edullinen kun vertaa oman maan hintoihin. Albufeirassa kertoi opas että sinne tulee sankoin joukoin espanjalaisia lomailemaan koska hinnat ovat edullisempia kuin omassa maassa ja pääsee autolla kätevästi, lähialueilta ei matkatkaan maksa paljoa.
Oma kokemani edullisin Euroopan lomamaa on Liettua, on monta kertaa koettu. Mutta ei sielläkään kaikki ole hurjan halpaa mutta ne asiat eivät taas ole tavalliselle turistille välttämättömiä (merkkivaatteet, erilaiset kestokulutushyödykkeet jne).
En valitse lomamaata hintojen vaan kiinnostavuuden mukaan.
Kuka noita "tutkimuksia" tilaa, silläkin on merkitystä lopputuloksen kanssa eli saavat helposti haluamansa tuloksen.
Nuo epävarmat eli vallankumoustantereet saavat mielestäni olla, vaikka ilmaisia palveluita tarjoaisivat! Turvallisuutta ja miellyttävyyttä ei rahassa voi edes arvioida. Maksan mieluusti siitä ettei tarvi pyssyn piippua tuijottaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 11:17

Iltalehden mukaan:

Iltalehti vertaili rantalomien hintoja helsinkiläisten hiihtolomaviikolla ja elämisen kustannuksia eri kohteissa. Egyptin Hurghada tuli ylivoimaisesti halvimmaksi!