Mitä tulijaisia voisi ostaa Kiinasta?

Myydäänkö Kiinassa jotakin "hienoa" ja erityistä jota ei suomessa muuten olisi saatavilla. Olisko jollakin vinkkejä kuka on siellä joskus käynyt tai saanut jonkun merkittävän matkatulijaisen sieltä :)

Avainsanat: matkatulijainen kiina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 17:46

Pekingissä ja Kantonissa olen lomaillut. ostettavaa on vaikka mitä, ostosmahdollisuudet ovat rajattomat krääsästä arvoesineisiin.
riippuen siitä paljonko jaksat kantaa mukanasi, paljonko ajattelit sijoittaa rahaa tuliaisiin.
paikanpäällä varmaan sekin asia sinulle selviää mitä haluat , vaikea tietää toisen makua.
silkkiä, koriste-esineitä , mausteita,käsintehtyä paperia, elektroniikkaa, antiikkia, vaatteita ym ym.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 17:12

Sain vanhemmiltani upean teemuki sarjan.Kaunista käyttöposliinia ja käytännölliset kannet joka mukissa.Kovassa käytössä ovat olleet .
Myös ihanaa silkkiä sain, josta tehtiin sitten myöhemmin tyynynpäälisiä.Kangas kaunista, kuin maalaus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 18:07

Jos olet pieni ja hentoinen niin edullisesti saat vaatteita itsellesi, Sisareni tullesaan sieltä 3 viikon matkalta kertoi että ei siellä mitään vaatetta saa norsun vartalolla, ja mää olen se norsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 20:25

Klassiset Kiina-ostokset, kuten helmet ja silkki, kannattaa
ostaa suoraan tehtaanmyymälästä.

mallinen.com/MN_SH.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 22:20

Saitkin paljon vihjeitä. Varmasti löytyy jokaiselle jotakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 23:24

Äitini toi minulle kauniita korurasioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2011 - 00:48

no siellä Kiinassa ei tosiaankaan ole puutetta tuliaisista, paremminkin päin vastoin,

joten maltappa vähän mielesi äläkä ihan ensimmäisenä päivänä tuhlaa koko matkassaasi sillä heti seuraavana päivänä varmasti näet jotain vielä kivempää ..

(ja tyrkyllä tietysti on laittomia kopioita ihan mistä vaan, kannattaa vähän miettiä kannattaako niitä Rolexeja ja Vuittoneita ostaa)

eräältä helmikoruja valmistavalta tehtaalta meidän naisväki osti sellaista naamarasvaa johon oli sotkettu helmipölyä, sitä mitä syntyy kun helmeen porataan reikä nauhaan pujottamista varten

Sitä rasvaa ovat kehuneet maasta taivaaseen ja vannottaneet että sitä pitää tuoda joka Kiinan reisulta ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 22:00

Teetä.