Matkaseuraa 28.2.-13.3. Thaimaa (Krabin saaret, Phuket, Phangan/Tao..fiiliksen mukaan). Olisi hieno saada seuraa osalle reissusta!

Lisätty: 19.02.2011 - 10:26

Kiitos vinkeistä :)

En usko, että seuran etsiminen täältä on mitenkään ongelmallista, eihän sitä puolin tai toisinkaan tarvitse yhdessä hengata jos ei synkkaa! Ja seura voi olla sitä, että käy kerrran yhdessä illallistamassa/snorklaamassa, viettää biitsipäivän tms tai sitten reissaa viikon yhdessä saarelta toiselle..eli rennolla otteella!

En varaa ennalta hotelleja, vaan otan aina vasta paikan päältä bungalowin/hotelli/majatalohuoneen tms. On toiminut loistavasti tähän asti. Siten saa myös vapauden mennä ja tulla sen mukaan, mitä reissun päällä keksii ja kuulee.

Ira

Avainsanat: matkaseura thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2011 - 19:13

Hyvä, että huomasit pistää ilmoituksen myös tuonne:
www.napsu.fi/matkailu/matkak...ia/thaimaa
"Matkaseuraa - Käyttäjät menossa Thaimaahan"

Ja oletkin käynyt siellä jo kolme kertaa (on jo kokemusta)
"Thaimaassa käyneet käyttäjät"

Lisätty: 18.02.2011 - 13:07

Täälläkin on ihan oma sivu Matkaseuraa hakeville
"Matkaopas - Suomen suurin matkailulehti"
Etusivu: www.matkaopaslehti.fi/ tai suoraan
www.matkaopaslehti.fi/foorum...&f=2.0

Täältäkin pitäisi löytyä ? onko vasta kirjautumisen jälkeen ?
www.pallontallaajat.net/pt2/index.php

Sekä täällä "Tavataan kohteessa"
www.paikkaauringossa.fi/kesk...rum33.html

Lisätty: 18.02.2011 - 20:33

Ups - tuo vimenen onkin ihan sama kuin palisanterilla oli jo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2011 - 18:18

keskustelu.suomi24.fi/debate/1486

ja täältäkin voit vielä kysäistä..
Mutta uskon että löydät samasta hotellista johon menet.
Hiukan arvelluttaa kumminkin matkaseuraa näin kysyä, kun ei tiedä synkkaako teillä kumminkaan yhteen.
Mutta samaisesta hotellista jo saat tuntuman ihmisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 10:55

Kiitos, mutta tulin sieltä juuri. Pitää hieman vilvoitella kotona, ennen kuin jälleen lähtee paahteeseen.