Naurattavatko lääkärien sanelut?

Tässä muutamia;

"
Uusia lääkäreiden saneluja:

Parin vuoden ajan vasen kives ollut isompi ja suurentunut pikkuhiljaa, ei varsinaisia kipuja, mutta hankala jo kantaa näin isoa kivespussia housuissa.

Eilen kotona pudonnut vasara vasempaan silmään, outoa tunnetta tämän jälkeen.

Hiuksia lähtee harjatessa, ei käteen vetäessä.

Normaali musta tussu. (muu status)

Potilaan pää iskeytyi tuulilasiin ja kierähti siitä maahan.

Mainittakoon lisäksi, ettei olennaista lämpöeroa ole havaittavissa jalkojen välissä.

Lähes päivittäin tulee tilanteita, joissa ei muista, mitä vaimo on sanonut.

Potilaan lopetettua tupakoinnin on hänen hajunsa palannut.

Korvat häämöttävät heikosti vaikun takaa.

Ei yhdyntöjä. Neljä raskautta ja synnytystä.

Mitä tulee impotenssiin, lääkitystä jatketaan ja annetaan vaimon käsitellä potilasta.

Kävely töksähtelevää, aina ei tiedä, mihin jalat menevät ja ovatko ne maassa vai ilmassa.

Perussairauksina sepelvaltimotauti, verenpainetauti, Jehovan todistaja.

Hänellehän on vuosikausia sitten tehty pukamien vuoksi avoleikkaus, lisäksi gynekologi operoinut omaa puoltaan.

Potilaan mielestä isovarvas roikkuu alempana kuin muut sormet.

Hän on motorisesti levoton eli konttaa pöydän alla.

Potilaalla on mandoliininkokoinen eturauhanen.

Potilas on ehkä kenties mahdollisesti saattanut hyötyä lääkityksestä.

Se tekee hyvää. (CTG hyvä)

Nyt potilas kolme viikkoa sitten Kanarialla käynyt kylpyammeessa taistelun torakan kanssa ja tässä yhteydessä liukastui ja löi takaraivonsa kylpyammeeseen.

Tulee pitkäaikaisen lonkkakivun vuoksi ja toivottavasti ei tule toista kertaa.

Potilas virtsaa mielestään hyvin, kuin hevonen.

Pukamavaivaa ollut pidempää, kertoo jo vuosia olleen suolen toiminnan huononlainen, lampaan panania tulee.

Päivittäin 90 km lenkkejä koiran kanssa noin kolmesti päivässä.

Potilas poistuu sairaalasta iloisena, vaikka on juuri yrittänyt itsemurhaa.

Hyvässä kunnossa oleva kuorma-auton kuljettaja, joka ajaa tavallisesti 10 km hengästymättä.

Ruokaa potilas saa pojaltaan, joka on pakastimessa

Tulee vastaanotolle allergisten vaivojen takia. Tulkkina toimii mies, joka on vatsastapuhuja.

Tuli kävellen, vain toinen jalka puettuna sukkahousuun, toinen riippui vapaasti.

Tupakoinut lähes 50 askia päivässä. Nyt nuhaa ja yskää.

Uloste on samanväristä kuin osaston 19 ovet.

Ummetuspotilas. Tulee aamuyöstä klo 2.00 paskalle aluesairaalaan.

Virkeä rouva, joka lähtee tuolilta hyvinkin vikkelästi liikkeelle.

Kävelee symmetrisesti varpailla ja kantapäillä ja kyykistyminenkin sujuu hyvin.

Kuunnellut 'oopperan kummitusta' ja silloin aavekivut alkaneet.

Ihmettelee, miten voi olla raskaana, koska ei ole ollut yhdynnässä. Ilmeinen abiogeneesi = elämän syntyminen elottomasta aineesta.

Luomet roikkuvat pitkin poskipäitä.

Alapää kutisee ja nenäkin tuhisee.

Potilaan älykkyysikä vastaa lähinnä aasia.

Vinkkailee silmää. Kysyttäessä asiasta kertoo vikittelevänsä tohtoria."

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2011 - 23:14

muutamia sieltä vanhemmasta päästä :

# Ohessa resepti, jonka pyydän ystävällisesti syömään.

# Syökää oheinen resepti loppuun, jonka jälkeen poliklinikalle.

# Potilas kotiutuu lasikuituisella kipsiholkilla.

# Potilas ei ole saanut työtään vastaavaa koulutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2011 - 22:28

Entäs ulkomaalaistaustaisten lääkärien sanelut?
Hauskoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 22:56

Nyt ei naarata sanoi savolaispojat kun mummo jäveen tipahti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 23:54

Naurattikohan lääkäriä potilaan vastaus. 50-luvun maaseutusairaalassa nainen oli synnyttänyt isokokoisen lapsen. Lääkäri tuli kierrolle ja totesi, että alapäähän olisi laitettava muutama tikki. Kysyipä lääkäri potilaalta, että minkä kokoiseksi ommellaan, johon potilas vastasi, että sinullahan on mitta mukana - kokkeile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 01:07

Näitä olen saanut sähköpostiini usein ja aina on nämä naurattaneet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 09:20

No empä juuri lue vitsejä mistään, ovat lääkäreille toivottavasti harmittomia työtapaturmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 10:00

Olen minä noita aikaisemminkin lukenut ja hauskoja ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 14:36

Sopivassa vireessä kun olen, niin kyllä naurattaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 17:46

Juu, ei näin hauskoja ole vielä ollut. Hyviä tekstejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2011 - 19:28

Tuttuja juttuja. Silloin ei kyllä naurata yhtään kun lukee esim. omista papereistaan mitä lääkärit ovat sanelleet minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 09:58

Parempi selkokielinen selostus, kuin lyhenteitä täynnä oleva kuva-arvoitus. Muuten oli mukavia kömmähdyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 12:17

Kyllä,kun on kokemusta näistä.Kuten:"potilas on vähän raskaana".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2011 - 00:12

Naurattihan nuo. Hauskoja olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 11:50

Aika koomisia ovat.