Niksi-napsu vinkkejä? Onko tullut uusia keksintöjä tässä pyhien aikaan?

Itse otin suklaarasioista talteen ne muoviosat, lokerot missä ne konvehdit ovat ja laitoin niihin vettä jääpaloiksi. Mehuakin voi laittaa ja sitten vaan grogittelemaan..lapsetkin tykkäävät pienistä mehujääpaloista.

Avainsanat: niksi napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2011 - 11:41

Jos kuusessasi on noita lamenauhoja mennyt huonoksi vuosien saatossa , älä kumminkaan heitä niitä pois saat kesällä marjapuskiin tai marjamaalle niistä oivan pelättimen nauhoja laita puiden ja pensaiden oksille..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 17:48

Minua on aina joulunaikaan harmittanut, että kun fariinisokeripussin avaa, niin seuraavan kerran sitä tarvittaessa koko sokeri on muuttunut kovaksi kuin kivi. Olen kokeillut ilmatiiviitä minigrip-pusseja, silti sama juttu.

Nyt syksyllä luin jostakin, että jos fariinisokeripussiin laittaa sokeripalan tai kaksi, kovettumista ei tapahdu.No minähän testasin! Kyllä jännitti, kun piparitaikinaa tehdessäni kaivoin fariinisokerin esiin... ja simsalabim! Se toimi!! Pussi oli kuin vasta avattu, sokeri pehmyttä ja helppoa käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 19:30

Jos ei patterit anna tarpeeksi lämpöä...laita jokin pussukka pakkasesta patterin termostaatin lähelle..niin alkaa patteri antamaan taas lämpöä..mutta se pitää tehdä useamman kerran päivässä..
Ystäväni vasta soitti ja kertoi tämän konstin kun asunto ei ole tarpeeksi lämmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 20:42

Minä säästin kaikkien polttamieni öljykynttilöiden kuoret. Niihin sitten upotan tuikkuja palamaan.
Ja kahdesta erikokoisesta ulkotulesta - niistä pienistä - saa oivat säilytysrasiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 14:35

Ota keittiösi roskapussi mukaan kauppaan. Voit roskista päätellä, mitkä tuotteet sinulta ovat lopussa.