-m-
Kysytty: 23.11.2010 - 10:59

Oletko joskus hyväksynyt kaveripyynnön vaikka et tunne lähettäjää? Jos niin - niin miksi?

Avainsanat: facebook napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2010 - 18:46

En tunne napsulaisista ainoatakaan henkilökohtaisesti ja olen hyväksynyt kaikki saamani kaveripyynnöt. FB on ihan toinen juttu, siellä hyväksyn ainoastaan tuntemani ihmiset.

Kysyjän kommentti

Näin minäkin ajattelen. Napsussa voi säilyttää anonyymiytensä jos haluaa. Face taasen on sukulaisia ja "oikeita" kavereita varten

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2010 - 11:03

Olen hyväksynyt koska on mukavaa tutustua vaikkapa vain netin kautta. Turvallistakin näin sillä jos toimii oikein mitään ikävää ei pääse tapahtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 11:08

täällä napsussa en tuntenut enkä vieläkään tunne juuri muuten ,kuin nimimerkiltä ,mutta silti tuntuu ,kuin oltais ikuisuuden tunnettu ...aikas hassu juttu ...mut tuolla naamakirjassa olen ainakin hyvänpäivän tuttu ...naamakirjakamuille ...tai jollain lailla heistä tiedän jotain ei siis tuntemattomia ole kamunani ....on vaan vuosia vuosiakymeniäkin kulunut ,kun viimeksi ollaan juteltu ,mut kivaa on nyt cattailla heitin kanssaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 11:10

täällä Napsussa vaikka kuinka monta, useimmat ovat jääneet vain nimeksi listaan ilman sen kummempaa merkitystä

- miksi? -

nämä virtuaaliyhteisöt nyt vaan ovat tällaisia ja kun itsellä ei ole sen kummmin 'haku päällä' niin asia ei sen kummemmin häiritsekkään ... vähän sama kuin ratikassa hetken juttelee jonkun tuiki tuntemattoman kanssa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 11:12

En todellakaan. Facebookissakin yritän pitää "kaveripiirin" mahdollisimman suppeana. Vain ne joiden kanssa haluan tietoni jakaa ja joiden tapahtumia haluan seurailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 11:22

Täällä napsussa kaikki ovat olleet tuntemattomia, mutta on tultu tutuiksi kylläkin ja muutaman olen tavannut naamakkainkin. Facebookissa en tuntemattomia kaveriksi hyväksy kuin niitä jotka ovat täällä napsussakin kavereitani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 11:25

En tunne ketään hyväksymistäni kavereista täällä vieläkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 11:28

Olen hyväksynyt, ja monien kanssa kirjoittelen säännöllisestikin, ja olisi hauska joskus nähdäkin.
Mutta välimatkat liian pitkiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 12:00

internet on pullollaan erilaisia yhteisöjä ja verkostoja, jossa voi esiintyä nimimerkillä tai omalla nimellä tai luoda olemattoman virtuaalihahmon.
en pidä Napsua deittisivustona, anonyymiys kuitenkin säilyy täällä vaikka olisi kavereitakin, paitsi jos haluaa olla "itsensäpaljastaja" ja kertoa kaverille henkilötietonsa.
yhden napsukaverin ( feminiini) olen tavannut henkilökohtaisesti .
facebook taas eri juttu, en tuntemattomien kanssa kaveeraa, sukulaisia ja ystäviä ympäri maailman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 13:05

Olen kaikki mitä minulla onkin. Kyllä sen ajankanssa .Oppii ymmärtämään minkälaisen ihmisen kanssa on tekemisissä.Tämähän on kirjeenvaihtoa. Olemme kirjeenvaihtajia.Ei tässä muuten olisi ketään.Porukka kyllä kokoontuu .olemme hermannin nuorisoseuralaisia jotka napsuttelee kuulumisiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 15:07

Olen hyväksynyt kaikki kaveripyynnöt, joita olen saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 15:08

Joskus kysyn, joskus en.
Näin minä sen aattelen.

Olihan hän vaikka kuka lie,
yhteistä on napsuttelun tie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 15:14

Olen ainakin napsussa hyväksynyt kaveripyynnön, vaikka en henkilöä tunnekaan.
Kyllä sen jo kirjoitustyylistä huomaa kenen kanssa voi ajatuksia joskus vaihtaa viestinkin kautta.
Napsun olen ottanut sellaisena hyvänmielen kaverina mukaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 15:26

Täällä napsussa olen hyväksynyt kaikki.Facessa en ole hyväksynyt tuntemattomien kaveripyyntöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 19:29

Napsussa olen hyväksynyt kaikki kaveripyynöt..4 olen tavannut...että ihan mukavaa porukkaa napsulaiset..FB:ssä kyllä ihan tuntomattomia kavereita..kenen kanssa kirjoittelen..ihan mukavia ovat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 22:17

Vaikka en ole tuntenutkaan - harvaa täällä todella tuntee - niin olen hyväksynyt. Mitäs pahaa siinä olisi?