-m-
Kysytty: 23.11.2010 - 10:58

Oletko joskus hylännyt kaveripyynnön (Napsussa, Facessa, yms...) Miten pyynnön lähettänyt henkilö suhtautui asiaan?

Avainsanat: facebook napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2010 - 15:08

Napsussa en ole kenenkään kaveripyyntöä hylännyt. Facebookissa hyväksyn kaverikseni vain sellaisia henkilöitä, jotka olen joskus edes kerran tavannut ja tiedän, kenestä kyse.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2010 - 11:05

parilta kaveripyynnön esittäjältä olen kysäissyt 'lisätietoja' tai motiivia, eivät ole vastanneet ja homma on jäänyt siihen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 11:14

FB:ssä olen hylännyt parikin kaveripyyntöä sellaisilta joilla on liki 600 kaveria. Ovat suhtautuneet ihan kivasti siihen. Sanoivat ehdotuksen tulleen joltain "sivustolta". Silti olemme ystäviä ja viestejä lähetämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 11:16

muutaman keran on niin outoja naamakirja pyyntöjä ollut et suoralta kädeltä oon hylännyt ...jos nimikin jo on sellaimnen etten osaa kirjoittaa niin en usko et ollaan missään maailman kolkas edes moikattu ...jot en osaa sanoa miten on hylkäämiseni sit ottanut ,mut luulen ettei kyseinen hemmo ( hemot) muista minua kamukseen edes pyytäneen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 11:18

Kyllä minä olen hylännyt kaveripyyntöjä useita. En tiedä miten ovat siihen suhtautuneet ja ei se minua edes kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 11:26

Olen hylännyt, ei siinä sen kummempaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 13:09

Olen hylännyt. En vaan halunnut lisää ja olo oli sellainen että kaipasi nuoria miehiä kaveriksi kun itsekkin oli nuori . Olen satavuotias kisu misu.Ei pitäne murehtia mitättömiä asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 15:05

Mitä niitä miettimään. Niitä on, tai sitten ei ole. Napsuttelu on kuitenkin mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 15:09

Olen poistanut eräästä jutusta 2 kaveria. Toinen oli nainen, oikein häirikkö ja toinen oli jo Hirveän vanha
mieshenkilö. Vaikka itse olen iäkäs, niin minulle tuli mieleen, että hänen puolestaan joku kirjoittaa viestit
minulle. Empä noita kaveripyyntöjä ole liiemmin itsekään laitellut, sillä kyllä minä napsussakin kirjoitan,sellaiselle, vaikka ei kavereita ollakaan jos tuntuu siltä ja vastauksiakin saanut. Kiitos,
Olen katsonut joillakin kun on kavereita satoja, miten se kaveruus pelaa. Onko halu vain näyttää, että
näin paljon minulla on ystäviä?
Kummatkaan tapaukset eivät ole olleet napsussa.

Lisätty: 23.11.2010 - 15:19

Ei ole koira perään haukkunut, vaikka näin olen tehnyt.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 18:38

Napsukutsuja en ole hylännyt yhtäkään ja FB:ssä olen saanut kutsuja vain tuntemiltani henkilöiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 22:16

En ole kieltänyt Napsussa - toiseen en kuulukaan. Mutta niin on käynyt että minusta riippumattomista syistä on kaverit kadonneet vastapuolen sanomatta kaveruuttamme irti.
Paljon on sellaisia jotka haluavat kaveriksi. Pisteidenkö takia - en tiedä - mutta kuitenkaan siihen se sitten on jäänytkin. Itse olen aika huono pitämään yhteyttä.