-m-
Kysytty: 10.11.2010 - 12:11

Nouseekohan alkoholin hinta Virossa vuodenvaihteen jälkeen rahamuutoksen myötä..?

Tarvitsen ensi kesänä järjestämiini juhliin runsaasti juotavaa. Pitäisiköhän minun varata matka vielä tämän vuoden puolella, vai ehtisiköhän tuon hoitaa vasta keväällä. Kannattaisiko jotain juomista ostaa jo laivalla?

Avainsanat: viro alkoholi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 19:58

Älyäähän ne sielläkin nostaa hintoja, mutta edullista se on siitä huolimatta. Nykyäänhän sieltä saa tuoda sen minkä sielu sietää ja reppu kestää, joten hae kiireesti lasti ennen vuodenvaihdetta. Ainakin saat edullisemmin. Laivalla on jonkin verran halvempaa kuin Suomessa.

Kysyjän kommentti

Matka on jo varattu "Etelä-Suomeen". Eipä siellä ole tullut vuosiin käytyäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 12:24

Joo se maksaa sitten saman euroissa kuin nyt kruunuissa. Niin kävi Suomessakin kaikkien hintojen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 12:42

Ei se varmaankaan ainakaan laske.
Ehkä kannattaisi suunnata tänne ostoksille, jos kyse on suuresta määrästä www.sariberner.de/ ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 15:18

Suomessa viranomaiset ilmoittivat, että mikään hinta ei noussut euroon siirryttäessä. Toisin kuitenkin kävi, markat muuttuivat monessa paikassa suoraan euroiksi. Sama tulee suurella todennäköisyydellä tapahtumaan myös Suomenlahden eteläpuolella, kruunut muuttuvat euroiksi. Eli, kysymykseesi vastaten: kannattaa harkita asiaa ajoissa eikä luottaa viime hetken tarjontaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 15:28

Niin ne puhelee että alkon hinnat on samassa kun suomessakin.Ei kuulemma kannata sinne enään mennäkkään.,Keroo matkailijat jotka liikkuu vironsuunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 16:43

Eipä tee kesää, eikä talvea, menipä nuo miten päin vain.Ei ole sellaisia kekkereitä tulossa, jossa ei muilla virvokkeilla pärjättäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 17:42

Nousi tai ei mutta siellä tuo oli jo melkein ilmaista aikaisemmin. Joten ei tee kesää tai talvea ainakaan minulle ostan tai en osta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 19:38

Luulen, että hinnat nousevat. Eivät ainakaan laske.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 20:30

Kyllä saatavat hyvinkin nousta...meneppä vielä hakemaan kunnon satsi...mutta käytä sitten vasta,kun on juhlasi...että korkit ei aukea ennen aikojaan..ja pitäisi hakea sitten uusi satsi...sitten vasta tulee kalliiksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 22:58

Veikkaan, että nousevat. Eivätkä rajoitu pelkkään alkoon. Sama ilmiö on koettu useissa EU-maissa. Suomen lisäksi tulee mieleen Kreikka, jossa puhkesi mellakat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 22:19

Kuudella kerrotaan kaikki. Niinhän se menee. Suomessakin sen jo "hullukin" huomaa.