Milloin viimeeksi sait paketin ystävältäsi postin kautta?

Mie sain eilen ihanan yllätyksen ystävältäni,siinä paketissa oli ihonhoitotuotteita oikein laadukkaita.Olen ihan otettu.

Avainsanat: ystävyys kantaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2010 - 12:48

Minä sain maanantaina paketin Seinäjoelta kun vuosia täytin, oli mukava yllätys.

Kysyjän kommentti

PAKETTEJA ON MUKAVA SAADA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2010 - 13:01

Siitä on niin kauan, että en edes muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 13:39

Aika kauan siitä on. henkilökohtaisesti saan kyllä lahjoja. Pakettien lähettäminen on aika kallista, riippuen tietysti lähetyksen painosta.
Pari viikkoa sitten lähetin itse paketin(kirjattuna kirjeenä) sukulaiselle joka täytti vuosia, olin itse matkoilla h-hetkellä enkä voinut matkustaa toiselle puolelle maata sinä päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 14:14

En muista, on vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 14:50

Kesällä vissiin, en nyt ihan tarkkaan muista. Hollannista tulee silloin tällöin pieniä paketteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 15:38

kävinpä tänään postista noutamassa paketin,
ei se nyt varsinaisesti kaverilta ollut vaan Fiskarssilta,
tuli nippu haravanvarsia korvaukseksi siitä viime viikon urputuksesta

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/36818

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 18:47

Ennen otan sen kympin postimaksun kuin vitosen nilkkasukkat Sillä lähetätäpää vain vaikka vitosen
kohoavan kirjeen, niin postimaksu on kalliimpi kuin sisällys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 19:53

muutama aika sitten sain paketin Turusta ja olipas mieluinen yllätys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2010 - 22:03

En ole saanut koskaan postitse. Yleensä he tuovat henkilökohtaisesti tai antavat käteeni kun käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 23:33

Edellisenä syntymäpäiväni marraskuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 10:34

Enpä muista pitkiin aikoihin saaneeni, kun ystävät ovat samassa kaupungissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 17:29

Olisinkohan saanut melkein vuosi sitten synttärilahjan systeriltä postitse. :D Kirjeitä oon saanut, mutta en paketteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 18:54

Voi, miten ihana ystävä sinulla on. Minäkin olisin ilahtunut. Minulla on paljon ystäviä, mutta paketteja eivät vain lähettele. Jouluna voi jotain juttuja tulla. Saan vain paketteja jotka olen itse maksanut.