Onko tuolla millainen mahdollisuus ostaa bikinit?

Tähän vuoden aikaan vaikea löytää omasta kotimaasta. :( Koettanut katsella nettisivuja, mutta aika suppeaa on ja enää ei ehdi, matkalle lähdetään 2pv:n päästä. Lisäksi myöskään toinen kotimaa Saksa, ei tarjoa vaihtoehtoja bikinien suhteen. Tarkoittaen siis, että kaupoista turha etsiä. ( Tai netistä).

Lisätty: 26.10.2010 - 14:20

Lisä kysymystä ei ole, mutta kiittää tahdon teitä vastanneita. :)

Lisätty: 03.11.2010 - 11:29

No niin! Reissu tehty! Joo eli ongelmana oli nyt enemmänki se, et olen Saksassa ja matka tuli ihan muutaman päivän varoituksella, eli ei olis Anttilaan ehtiny. :D Täältä löysin bikinit 50€, mut ostin kuitenkin paikan päältä halvemmalla nätimmät. Kiitos kun ootte vastaillu. :))

Avainsanat: sharm el sheikh

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2010 - 09:13

Meinasin vastata että siellä pitää aina olla olla burkha päällä, mutta ei sittenkään.
Kyllä sieltä varmaan löytyy kaikkea mahdollista.
Täällä on tarinoita www.lomat.info/matkakohteet/...el-sheikh/
Sekä Napsussa www.napsu.fi/matkailu/kokemukset/815/4
www.napsu.fi/haku/?domains=w...w.napsu.fi
Ja Google www.google.fi/search?q=sharm...=firefox-a

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2010 - 09:39

isoimmissa tavarataloissa tai naisten erikoisliikkeissä on myös bikini-uima-asuja.
uskoisinpa että myös lentoaseman myymälöistä saattaisi löytyä bikinit:
www.helsinki-vantaa.fi/palvelukartta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2010 - 17:02

Kyllä varmastiperillälöytyy vaateliikkeitä,jossa bikineitämyydään.Ja kyllähän niitä on mukavasti tarjolla ainakin tavarataloissa ja alusvaateliikkeissä täällä kotimaassakin ihan ympäri vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.10.2010 - 23:42

En tiedä missä asustelet, mutta ainakin Lappeenrannan Anttilassa oli vaikka millä mitalla myytävänä - ja edullisesti. Itse olen tehnyt sen huomion että noissa etelän turistikohteissa osataan pyytää ihan sopivan korkeita hintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2010 - 02:43

Ida jo sanoikin, Anttilasta ja Cm:stä löytyy, muuta kun katselemaan mieleisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2010 - 10:52

Ostahan paikanpäältä saat taatusti vielä halvemmalla.