Onko tietoo huhtikuun säästä Mui Nestä? Omatoimimatkaa on suunniteltu ja onnistuuko löytää majoitusta ilman varaust?

Avainsanat: mui ne vietnam

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2010 - 20:36

huhtikuussa tämän sääkartan mukaan sataa 2,9 pv ja lämpötila +31C:
www.haivenu-vietnam.com/weat...-coast.htm kelaa sivu alas.

ehkäpä ainakin ensimmäiseksi yöksi kannattaa varata majoitus, siellä voi sitten rauhassa miettiä:
www.muinebeach.net/accommodations.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2010 - 20:35

Tässä jotain kertomusta, uskon että omatoimi matka onnistuu...
säätkin taitaa löytyä tästä ja Napsustakin tuon saa..

Lähteet:
www.rantapallo.fi/matkat/vietnam/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 22:37

Lämmintä lötyy ainakin,kyllä olisi hyvä todella varata vaikka ensimmäisen yön majoitus etukäteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 04:19

ei tarvitse varata hotellia etukateen,kaikissa hotelleissa on tilaa.sinun pitää suomesta lentää saigoniin ja sieltä bussilla muineen,,Saigonista olisi hyvä varata sähköpostitse hotellihuone etukäteen,muutamaksi päiväksi.Sen hotellin kautta jossa asutte ,saa järjestettyä kyydit ja huoneet muineen

Lisätty: 06.10.2010 - 04:26

huhtikuussa jonain päivinä voi iltapäivän lämpö nousta +40,minä olen pitänyt iltapäivisin siestaa ja nukkunut päivä unet

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 23:34

Tulihan eteeni paikka josta en tiedä mitään. Onneksi muut osaavat ja tietävät.