Tiesitkö,että koti on ihmiselle vaarallisin paikka,miksi?

Avainsanat: kotona vaara piilee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 10:03

Kyllä tiesin ja kun kotona yleensä tapahtuu enempi tapaturmia. On viallisia sähkölaitteita,voi pudota jostain rapuista,kaatua tai liukastua ynnä:ta.

Kysyjän kommentti

Kotona voi tapahtua mitävain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 10:22

Tilastojen mukaan tutuissa ympäristöissä tapahtuvat useimmat onnettomuudet. Sama koskee myös liikenenonnettomuuksia. Ihminen on tutussa miljöössä liian varma itsestään ja sen vuoksi huolimaton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 10:42

Noo,jos on vaimo kotona ja kaulin pöydällä niin parempi pysytellä ulkosalla...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 11:21

Tutuissa ympyröissähän ne tapaturmat sattuu.Tulee sellaista joita ei voi aavistaakaan eikä uskoisi.
Itse olen monesti ulkosalla meinanut liukastua sateen liukastamaan ruohon ja maan liukastamaan pläntiin.Se on kuin peiliä.Täytyy vaan kottaa vielä pysyä pystyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 11:24

joku yksinäinen vanhus oli ollut oletettavasti 2,5 vuotta kuolleena ja muumioituneena löydetty kotisohvaltaan. jos olisi kadulle kuollut, olisipa ennemmin havaittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 11:32

Tertsin kanssa samoilla linjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 12:47

Joidenkin tilastojen mukaan oma koti on vaarallisimpia paikkoja maailmassa, sillä useimmat kuolemaan johtaneet tapaturmat tapahtuvat kotona.

Olipa kerran täydellinen mies, joka tapasi täydellisen naisen. Täydellisen kosiskelun jälkeen heillä oli täydelliset häät. Heidän yhteinen elämänsä oli tietenkin, täydellistä.

Eräänä lumisateisena Jouluaattoiltana tämä täydellinen pari ajoi pitkin tuulista tietä, kun he huomasivat jonkun tienlaidassa ahdingossa. Ollakseen täydellinen pari, he pysähtyivät.

Siellä seisoi Joulupukki mukanaan valtava säkki täynnä lahjoja. Koska he eivät halunneet tuottaa kenellekään lapselle pettymystä Jouluaattona, täydellinen pari pakkasi Joulupukin ja hänen lahjansa heidän autoonsa. Pian auton ilmastointi meni epäkuntoon ja täydellinen pari ja Joulupukki joutuivat onnettomuuteen. Vain yksi heistä pelastui. Kuka oli pelastunut?

Vastaus: Täydellinen nainen. Kaikki tietävät, että muita ei ole olemassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 13:14

kotona ei tuu oltua varuillaan. mennään koohotetaan jne. ja yleensä nukutaan siellä -se varmaan nostaa tuota tapahtumaprosenttia aikamoisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 13:15

No ilmankos minä niin viihtyisin matkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 14:59

Tapaturma-alttius on kuulemma kotona suurin, en ole itse kokenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 16:51

Koti todella vaarallinen paikka.
Kotiinsa on moni kuollut..
Tapaturmat kaikkeista yleisempiä, tulet, kynttilät, sähkö ym. ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 18:33

Moni on omaan kotiinsa kuollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 20:19

Kyllä näin väitetään..Kyllähän kotona sattuu paljon kaikenlaisia tapaturmia..Tipuu vaikka porrasjakkaralta,olen sen todennut,kun on vanhemmiten tasapaino huonompi..pitää saada tukea,kun nousee jakkaralle..sähköiskut,kynttilästä voi syttyä vaikka hiha palamaan jos on huolimaton palavan kynttilän kanssa..ym..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 02:02

Näin se taitaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 12:05

Kotona turvallisuuden tunne aiheuttaa varomattomuutta. Kotona on moni kuollut, mutta toisaalta on kotona moni tehtykin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 18:30

Moni on kuollut kotiinsa, mutta tuskin kuolinsyynä on ollut koti, ehkä enemmänkin elämäntavat tai sitten korkea ikä. Olen kerran "löytänytkin" erään sukulaiseni kuolleena kotoaan. Hänet oli sydänkohtauksen jälkeen kotiutettu sairaalasta. Kotonaan hän ehti olla kuolleena neljä päivää, ennenkuin minä saavuin paikalle ja löysin hänet. Tuo tapahtuma on jäänyt ikuisesti mieleeni. Olin tuolloin vasta 18-vuotias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:59

Siellähän voi vaikka kompastua matonkulmaan ja satuttaa itsensä pahasti.