Kuinka vilkasta Gardajärven alueella on lokakuun puolivälissä? Tarvitseeko majoitusta varata etukäteen?

Avainsanat: gardajärvi (garda)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 20:29

Ilmojen puolesta pahin ruuhka ainakin on jo ohi. Lämmöt alle 20 astetta.
www.gardalake.com/ Tuosta löytyy tietoa paikkakuntakohtaisesti. Alue on varsin laaja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 21:16

Olen vieraillut Garda-järvellä syyskuun alkupuolella, hiljaista oli jo silloinkin......kotiinlähtöpäivänä alkoi kylmät ja rankkasateet.......ei ainakaan lämpöä lokakuun puolella sieltä enää kannata hakea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 22:04

Tässä keskustelua sinun ajankohdastasi

Lähteet:
keskustelu.suomi24.fi/node/4835118

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 22:06

Ei siellä taida kovin suurta ruuhkaa olla. Mutta kun varaa etukäteen ei ainakaan tule ikäviä yllätyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 07:53

Kolmesti olen autoillut siellä, enkä koskaan ole ilmoitellut tulostani. Aina on telttailemaan mahtunut kun menee ennen ilta kymmentä. Yhden yön tosin olen nukkunut autossa kun myöhästyin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 11:44

Parasta aikaa matkustella sinne. Sääolosuhteet ovat silloin mielestäni parhaimmillaan. Ei ruuhkia ja majoituspaikkojakin löytyy pienellä vaivalla.