tsk
Kysytty: 14.08.2010 - 19:12

Mihin kannattaisi Toscanassa majoitautua?

Avainsanat: italia toscana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2010 - 08:19

Jos menet ilman matkanjärjestäjän apua, kuten oletan, katsopa matkapoikien sivuilta kaupunkilomien kohdalta tai jos siellä löytyy vielä kohta omatoimilomat, sieltä voit valita vaikka mitä. Sisältyy myös lennot tai sitetn vain pelkkä majoitus.
Ensi kevääksi katsoin meille yhdistelmää lento Bolognaan ja majoitus keskellä Montalcinon keskiaikaista kaupunkia upeassa entistetyssä talossa jossa kahden huoneen huoneistoja. Edellyttää auton vuokraamista ainakin tuo vaihtoehto mutta sehän on vain yksi mahdollisuus.
Toscana on laaja käsite.

Lisätty: 23.08.2010 - 09:10

Laitoin jo tiedon eli Matkapojat ja nettisivut. Sieltä valitsee alueen ja löytyy hotellit ja lennot.

Kysyjän kommentti

Matkakohteenne tuntuu juri sellaiselta, mitä olemme ajatelleet. Voisitko kertoa hiukan tarkemmin majoituspaikastanne ja siitä, miten sen hankitte.Kiitos! TSK

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2010 - 19:31

rippuu nyt vaatimustasostasi, mutta linkistä voit ottaa vähän tuntumaa siitä mitä tarjolla on

www.hostelsclub.com/statereg...n-200.html
www.royalvictoria.it/
www.tuscanyaccommodation.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 01:01

Ehkä elämäni antoisin matka: Vuokrasimme maalta talon, johon mahduimme mainiosti koko suku eli 11 henkeä. Viinirypäleviljelykset sekä oliivipuulehdot kumpuilevan maiseman keskellä ..kaunista, kaunista.Junalla pääsimme mainiosti Firenzeen, jonneka ei autolla oikein kannattanut mennäkään paikoitusvaikeuksien takia. Muulloin liikuimme vuokraamallamme autolla navigaattori apunamme.

Ps .Jos aiot nauttia Uffizin galleriasta kannattaa melkeinpä varata pääsylippu etukäteen. Minä jonotin sitkeästi 2 tuntia päästäkseni katsomaan mestareiden tauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 09:41

Miten olisi tämä Hotelli...

www.finnmatkat.fi/lomakohde/...a-del-sole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 19:44

Riippuu tasan siitä missä aiot liikkua, minne lentää jne. Toscana on enemmän kuin yksi kaupunki.Matkaat varmaan omatoimisesti mikä onkin paras vaihtoehto tuonne mutta tykkäätkö kaupungista vai pienemmistä paikoista, se täytyy itse valita ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 23:32

Firenzessä vuokralla asunto mukavuuksin keskeltä vanhaa kaupunkia keskellä kaikkea mahdollista ja tukikohtana,mutta kaikkihan riippuu mitä itse haluat Toscanasta.Aika laaja käsite Toscana,kokonainen maakunta...