Millainen olet luonteeltasi?Oletko joku näistä ? A) Äkkipikainen.B) Ujo tai arka. C) Hellä ja rakastavainen.D)joku muu.

Avainsanat: luonteesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 10:49

D, joku muu

luonteeni koostuu hyvin suuresta joukosta ominaisuuksia jotka esiintyvät alati vaihtelevissa kokoonpanoissa, niistä muutama useimmin esiintyvä seuraavassa :

vänkääjä, luotettava, hauska, kettumainen, nirso, tasainen, suurisydäminen, selkeä, perusteellinen, rauhallinen, rehellinen, huumorintajuinen, periaatteellinen, tuumaileva, hellä, ihmisten kanssa toimeentuleva, erakko, vanhoillinen, joustava, kovapää, epäitsekäs, passiivinen, lempeä, näkökulmia esiintuova, taitava,. tyhmä, ärsyttävä, ajatteleva, aikaansaava.... jne

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 10:10

A (äkkipikainen) on näistä lähinnä luonnettani.
sammakkoja tulee suusta, sanon mitä ajattelen, ennenkuin ajattelen mitä sanon.
mutta lepyn myös nopeasti, ja mykkäkoulua en osaa lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 11:11

kyl luulen , et aika pitkälti V ... niinkuin valpperi .... sekä a, b, c tilanteen mukaan :) = moni persoona , kaikea löytyy ... :)) ottakaa tästäkin ny sit selkoo ... heh :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 13:29

Olen tyypiltäni "joku muu" jota en sen tarkemmin määrittele. Yhdistelmäksi menee kuitenkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 13:36

Olen luoteeltani se jokin muu, tähän olisivat kanssakulkijani parempia vastaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 15:44

Hellä ja rakastavainen. ja jos ette muuten usko niin kysykää mieheltäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 18:10

Vaikea itseään kehua mutta c on lähinnä, tosin kaikkia piirteitä löytyy tilanteen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 18:34

D,eli joku muu.Äkkipikainenkin olen mutta en sitä näytä ulospäin.Vaikka hämeestä olen kotoisin niin kaikkea muuta olen kuin hidas ja hiljainen.Kova olen juttelemaan tuntemattomienkin kanssa ja huumoria sun muuta läppää on mukava heittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 19:11

Kyllä minuun sopii tuo A ja C ja vielä tuo D joku muu..
Minua ei pakkaa hiljaiseksi saamaan, kyllä pitää todella iskeä jollain lausella jotta multa menis jauhot suuhun...
Huumoria riittää ja osaan nauraa myös itselleni...
Ja todella kutsuttu totuuden torvikin vielä olen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 21:11

D ) joku muu iha ihtenäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2010 - 21:26

ABCD - valitettavasti kun kaikki tunkee samaan emäntään, niin siinä onkin kanssa immeisillä kestämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 00:39

ACDC-joskus tuntuu,kaksisuuntaiselta ja vastakohtaiselta,mutta yleensä aika persoonalliselta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 09:22

B_C molempia.Tämä on itseni mielipide .Sitä pitäisi kenties kysyä puolisoltani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 20:57

Hyvinkin äkkipikainen. Se joka tehdään tehdään heti, eikä viidestoista päivä.

Kaikkia mainitsemiasi kirjainyhdistelmiä löytyy luonteestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 19:29

Koko kirjainsarja taitaa löytyä.