Oletteko perehtyneet Windws Live messengeriin kun kaikkien kanssa pelaa paitsi yhden vaikka modeemikin on uusittu hänellä ?

Lisätty: 11.08.2010 - 19:53

Käyttis on Win 7 ja minullaXPhome, sama mesen versio molemmilla

Avainsanat: mese

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2010 - 20:55

Mahdollinen modeemi vika on helppo tutkia itsekkin:
- soita palveluntarjojan tukipalveluun ja pyydä tarkistamaan että singnaali tulee puhelinrasiaan asti, jos tulee ja et ole koskenut itse modeemin asetuksiin modeemisi on todennäköisesti rikki. Suosittelen TeleWellin TW-EA501 mallia, joka osaa asentaa itse itsensä ja "pommin varma" toiminnaltaan ja edullinen.
- ota myös huomioon, että ukkonen voi sekoittaa modeemisi täysin, vaikka valot ja softa näkyisi pelaavan, mutta ilman yhteyttä nettiin. 1:n millisekunnin katkos esim. sähkönsyötössä voi riittää modeemille, reitittimelle ja kytkimelle.

Windows Live Messenger 14:n kanssa on tunnettu yhteensopivuusongelma. Käyttöjärjestelmäpäivitys saa Windows Live Messenger 14:n lopettamaan toimintansa. Saat lisätietoja napsauttamalla seuraavaa artikkelin numeroa, jolloin pääset lukemaan artikkelin Microsoft Knowledge Base -tietokannassa:
972634 (support.microsoft.com/kb/972634/ ) Windows Live Messenger 14.0:aa ei voi käynnistää Windows Service Pack -paketin asentamisen jälkeen (tämä artikkeli saattaa olla englanninkielinen)

Artikkeli löytyy osoittesta: support.microsoft.com/kb/948343/fi

Voit myös ottaa yhteyttä Microsoftin tekniseen tukeen: Ota yhteyttä tukihenkilöön sähköpostitse, puhelimitse tai verkon kautta osoitteesta: support.microsoft.com/select...assistance

Microsoft OY (Suomi)

Osoite
Microsoft Oy
Keilaranta 7
02150 Espoo

Puhelin
+358 (0)9 817 10 400

Faksi
+358 (0)9 878 8778

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2010 - 19:14

en kylläkään ole käyttänyt , mutta toivottavasti tulee kuntoon ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 19:45

mikä käyttis on henkilöllä jonka windows live messenger ei pelaa?
olisikohan näistä mitään apua:
finnish.ilsc.org/lv/group/vi...senger.htm
www.microsoft.com/downloads/...quirements

Lisätty: 11.08.2010 - 20:13

olisiko tästä sivusta mitään apua, on sielläkin samantyyppinen ongelma :
murobbs.plaza.fi/ongelmat/65...enger.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 21:57

Minulla oli joskus itsekin mese, mutta kävi köpelösti jotain tapahtui ja nyt ei ole enää minua sinne päästänyt, pyytää salasanoja eikä siltikään päästä ja uutta kun yritän ilmoittaa että minulla on tuo jo, poikani ja vävyni ovat koittaneet saada onnistumatta..

Tuossa on nyt jotain mitä voin koittaa poikani tai vävyni keralla..

Kiitokset vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 01:30

En ole perehtynyt tuohon olleskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 10:16

En ole mikään mesettäjä niin en tiedä yhtään mitään nosta jutuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2010 - 21:17

Itse käytän WL:n meseä ja hyvin on pelittänyt.