Huomenta kaikille napsulaisille! Ja kaunista alkavaa perjantai aamua.

Mitkä ovat viikonlopun suunnitelmanne, onko mitään hauskaa tiedossa.

Avainsanat: kaunista perjantai aamua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 18:32

Huomenta Justus, käännän toivotuksen kyllä hyväksi ehtoopuolen toivotukseksi.
Päivä on mennyt vähän poskelleen, senvuoksi kun on ollut vähän niinkuin laillisesti lääketokkurassa.
Mutta ei sentään järki ole seonnut, eikä mitään laitonta ole tullut tehtyä.
Meni viikonloppu sanoisinko"perseelleen" pehmoisesti, piti olla mökillä Pihlajaveden rannalla.
Onkia kerkesin, saunoa ja yhden yön nukkua, kun pois piti tulla ilmestyi kiusallinen meitä naisia usemmiten vaaniva äkillinen juttu.Mutta hyvää yötä Justus.
Tavataan taas areenalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 06:44

Hyvää huomenta! Kannelmäkeen kummityttömme maisterinpapereita juhlistamaan.
Se on tärkein tapahtuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 06:48

Huomenta! Tänään ehkä kalastamaan, huomenna eläkkeelle jäävän työkaverin juhlat ja sunnuntaista ei vielä tietoa. Ja ens viikko lomaillaan muuten vaan...

Aurinkoista päivää vaan kaikille!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 08:20

Huomenta vaan. Näkyy olevan puolipilvistä ja 16,7 lämmintä. Päivä vielä mökkimaisemissa ja illalla lastenlapsia hoitamaan pariksi päiväksi. Kiirettä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 08:51

hyvää huomenta ja hyvää viikonloppua kaikkille napsulaisille ... puuroa tuos heitin kiduksiin ... lapsenlapsi on mummilassa ja hänen kansaan sit jotain touhutaan ... ja touhuillaan , koska hän on mummilassa maanantaihin asti ...hän kyllä jo isotyttö 14 koht , et ei tarvii niin kauheasti olla kokoaikaa , mutta ehkä täst lähdemme vähän shoppaileen , spagettia ja murusoosin tekoa tuos päiväsellä ... ehkä sitten saunaan ..iltasella ...joot ihan normii viikonloppua vain elellään tai eihän sitä vielä tiedä , mitä sattuu ja tapahtu .. saattaa tulla riemukaskin viikonloppu kaikki on niin auki kuiteskin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 08:56

Hyvää huomenta ja aurinkoista aamua. Viikonlopuksi luvassa töitä ja vähän vieraitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 09:11

Huomenta ja hyvää viikonloppua kaikille! Viikonloppuna lähdemme Kotkaan moikkaamaan ystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:04

huomenia Hesastakin,
vielä paistaa muttei kauan,
täällä olis tarjolla mm. sambakarnevaalit ja vesisadetta
ei paras mahdollinen yhdistelmä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:08

Samoin sinulle.Eipä ole ihmeempiä suunitelmia tiedossa viikonlopuksi.Saa nähdä mitä aika tuo tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:11

Huomenta Sinullekin. Hauskaa on tiedossa mikäli ei ole sateista. Täällä sisällä kyllä pärjää mutta paikanjaihto toimenpiteineen kyllä kastelee jos on kova sade. Aivan tyyntä Saimaalle ja heräilin linnun lauluun.Todela rauhallista vaikka väkeä on aika runsaasti. Nukutti paremmin kuin kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 11:33

Huomentapäivää täältä E-P:ltäkin.
Kaunis päivä raataa ulkotöissä. Ei auta, tehtävä nämä on, vaikka ei yhtään huvita, kun paikkoja alkaa pikkuhiljaa kolottamaan tämä rehaaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 16:26

Ehtoopäivää vaan.
Täällä sateen merkeissä ollaan sisällä leipomassa ja kohta pulahdan saunan lauteille ja otan perjantai illan vastaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2010 - 19:35

Tunti ja vartti kyssäristäsi heräsin. Päivä meni tietenkin kun oli viimeinen poutapäivä nurmikon ajossa ja muuten siistimistöissä. Vajaa tunti sitten tulin lopullisesti sisälle kun alkoi satamaan.