Tervesiä Suomenniemen caravaanialueelta. 75 km Lappeenrannasta Kiva paikka,nyt n.neljäymmentä autokuntaa

Lisätty: 10.06.2010 - 18:14

Kyllähän se avartaa hyvien vinkkien ja grillauksen myötä myötä ja sen jälkeen siirtyminen muuale. Tämä on kotiyhdistyksen paikka joten tästä on hyvä aloittaa kun ei ole kauempana.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 18:53

Olen käynyt siellä omana caravaanariaikanani. Mukavaa lomaa sinulle ja ajele varovaisesti.

Kysyjän kommentti

Valitse näistä nyt sitten paras. Se oli kortilla katottava

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 17:46

Kiitos!
Hyvää lomaa! Oletko siis täällä? commondatastorage.googleapis...874589.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 18:06

Avartaako matkailu neljänkymmenen autokunnan kanssa. Jos näin on, niin kaikki hyvin. Luannikast reissu määki toivottele Teil kaikil. Nii ja sit kitoksii terkeuist.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 18:20

On loru että Suomenniemi soi, soiko se?
Pidä mielessä että reissussa rähjääntyy mutta makustaminen avartaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 18:54

Seinäjoella on myös hyvä karavaanarialue,
valittu muutaman kerran Suomen parhaaksi.
www.caravan-kalajarvi.fi/

teretulemas!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 21:25

Kiitos, ja terveiseni myös sinulle. Ajelehan varovasti, jos vaihtelet paikkaa. Ja nauti täysin rinnoin lomasta. Muistahan myös grillata, saunoa ja otahan muutama ohrapirtelö kesän kunniaksi. Oikein kaunista ja antoisaa lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 23:39

hauskaa lomaa ja reissuu .. varoppa karhuja siellä ja hirviä ... luonnikast reissuu ...ja teretulemax tännekin päin rannikkoa ... täälläkin on toosii ... kivoja mestoja siis caravanalueita ... voin laittaa linkkejä , sit kun olet tulossa ... hyviä ja aurinkoisia päiviä sinulle sinne vaanailuun :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 06:45

Kiitos, kiitos. Oikein aurinkoista ja leppoista reissuilua sinulle!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 09:26

Aurinkoista ja rentouttavaa lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 19:21

Lepoa, tyynntä ja kaikkea mieleenpainuvaa kivaa reissullesi ja niitä matkaenkeleitä suojaksesi.