Paikallisliikenne välillä Terracina- Sorrento (Italia)?

Menen kesällä 2viikoksi Italiaan. 1.vko Terracinassa, 2.vko Sorrentossa. Matkaan kuuluu hotellin vaihto lentokentän kautta, johon kuluu aikalailla aikaa. Tietääkö joku onko Terracinan ja Sorrenton välillä paikallisliikennettä (bussit, muu)?

Avainsanat: italia sorrento terracina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 19.05.2010 - 08:27

Lentokentän kautta.... tarkoittaa sitä kait että pääset lentokentältä Sorrentoon sillä bussilla millä matkanjärjestäjän asiakkaat viedään kentältä hotelleihin. Parasta varmaan ottaa tuo vaihtoehto, aikaa siihen menee kuitenkin meni miten tahansa. Ei ole tasamaata siellä päin, ei ainakaan lähempänä Sorrentoa.Napolista muistini mukaan pääsee junalla Sorrentoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 09:21

Oletko menossa Terracinasta Sorrentoon..
Terracinasta otat bussin Monte San Biagioon, josta junalla eteenpäin, pääsee aina Sorrentoon asti. Napolissa taitaa olla vaihto. Napolista pääsee Sorrentoon myös nopealla kantosiipialuksella eikä maksa paljon..

Jos Sorrentosta Terracinaan, sama toisinpäin.

Terracinasta pääset bussilla tutustumaan kivaan Gaeta -nimiseen rantakaupunkiin, samoin upeaan Sperlongaan. Sydänkesällä tosin kaikki nuo paikat täynnä itseään täynnä olevia napolilaisia lomalaisia, öykkäreitä.

Asun itse Gaetassa, joten ylläoleva on koettua tietoa, ei olettamuksia.