Harrastan uimista, se on lähes elinehto, nyt kun luin matkakokemuksista Azoreilla kävi ilmi ettei siellä voi kuin enint. pulikoda?

Avainsanat: azorit portugali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 16:27

no mutta kyllähän siellä uida voi.
www.magical-azores-islands.c...aches.html

lainattu sivulta:
goeurope.about.com/od/azores...slands.htm

swimmers (and divers) can make quite a time of it in the Azores; the water is warmed by the gulf stream, and there are many opportunities to swim in the "natural swimming pools" formed from the collapse of small volcanic craters.

voit jopa uida delfiinien kanssa:
www.cwazores.com/default.aspx

täällä:
www.rantapallo.fi/rantalomat...isisaaret/
Lopuksi vielä kerrottakoon, että toisin kuin monissa matkailuteksteissä kirjoitetaan, Azoreilla on uimarantoja. Niistä 28:lle on tänä vuonna myönnetty sininen lippu merkiksi laadusta. Monet uimarannat ovat uimarantakautena varsin laadukkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2010 - 22:24

Katos vaan että uinti on elin ehto. Minäkin käyn 3 kertaa viikossa uimassa.En kyllä hevin siitä luovu.
Se on sitä parasta mitä voi itselleen tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 09:45

Toki uiminen on ihana olomuoto, saa kellua ja olo on kevyt. Minulle on vain käynyt vanhetessa niin, että en enää kaipaa samalla tavalla uimista kuin ennen. Kuitenkin, aina kun olen uinut, olen ollut sitten tyytyväinen siellä vedessä, mutta mitenkään erityisesti en sinne hankkiudu. Ehkä syynä on sekin, että täällä maalla asumme rannalla, ja uimaan pääsisi vaikka heti, tosin vesi on vielä aika kylmää. Olen varmaankin jo "kyllästetty" tuolla uimisella, koska tämä asunto on ollut meillä jo melkein kolmekymmentä vuotta. Uimahalliin on täältä pitkä matka. Talvella olenkin Egyptissä, ja sielläkin voisin uida vaikka joka päivä, mutta en vain tee niin. Niin sitä ihmisen mieli muuttuu.